تشک بادی روی آب

تشک روی آب استخری اینتکس مدل 58791

از {{model.count}}

intex 58791 air mattress on water

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

تشک روی آب استخری اینتکس با طرح حلزون از جدید ترین تشک بادی روی آب تفریحی عرضه شده توسط نمایندگی اینتکس بوده که برای تمامی سنین قابل استفاده می باشد. این محصول طراحی رویه مواج داشته و به صورت تک رنگ و در یک طرح تولید می شود. این محصول برای استفاده در آب های کم عمق و آرام مانند استخر ها مناسب بوده و متریالی مقاوم در برابر نور آفتاب، دما و فشار آب خواهد داشت.

تشک روی آب استخری اینتکس با طرح حلزون از جدید ترین طرح تولید شده در میان انواع تشک بادی روی آب بوده که توسط نمایندگی اینتکس عرضه می شود. این محصول دارای طراحی مشابه حلزون بوده و از رنگ های شاد و جذابی برای قسمت بیرونی بدنه آن استفاده شده است تا هنگام استفاده در استخر ها جلوه زیبایی به محصول استفاده بدهد. ابعاد راه اندازی شده آن برابر با (طول: 157 سانتی متر، عرض: 127 سانتی متر، ارتفاع: 25 سانتی متر) بوده از همین رو قادر است تا 100 کیلوگرم وزن را به راحتی تحمل کند بنابراین برای تمامی بازه سنین قابل استفاده خواهد بود.

جنس و متریال تشک بادی روی آب حلزونی اینتکس از پلاستیک PVC وینیل با ساختار دو لایه بوده که رایج ترین متریال مورد استفاده در تولید محصولات بادی به حساب می آید. این متریال وزن سبک و انعطاف بالایی داشته به همین دلیل در ابعاد کوچکتری قابل جمع شدن می باشد. این محصول دارای وزن 2.17 کیلوگرمی داشته و با توجه به ابعاد بسته بندی (30 × 27 × 9 سانتی متر)، با کمترین اشغال فضا در هر مکانی قابل حمل خواهد بود. برای خرید تشک روی آب استخری اینتکس در طرح حلزون کافیست به سایت نمایندگی اینتکس مراجعه و به صورت غیر حضوری و حتی به صورت حضوری اقدام به ثبت سفارش کنید.

طول
۱۵۷ سانتی متر
عرض
۱۲۷ سانتی متر
ارتفاع
۲۵ سانتی متر
تحمل وزن
۱۰۰ کیلوگرم
وزن
۲ کیلوگرم
جنس بدنه
پی وی سی وینیل
سایر ویژگی ها
مناسب تمام سنین
دارای رویه مواج

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...