جلیقه نجات و شنا

جلیقه شنا فومی کودک بست وی مدل 93521

از {{model.count}}

bestway 93521 kiddie life jacket

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

جلیقه شنا فومی کودک بست وی یکی از جدید ترین لوازم شنا و تفریحات آبی برای کودکان 1 الی 3 سال بوده که توسط نمایندگی اینتکس عرضه می شود. این محصول دارای فوم فشرده با پارچه بیرونی مقاوم در برابر آب و نور آفتاب بوده و از طرفی با وزن بسیار سبک خود قابل استفاده برای کودکان با وزن 11 الی 18 کیلوگرم خواهد بود.

جلیقه شنا فومی کودک بست وی یکی از جدید ترین جلیقه شنا استخری تولید شده توسط شرکت بست وی بوده که برای کودکان 1 الی 3 سال مورد استفاده قرار می گیرد. این محصول همانند جلیقه شنا بزرگسال دارای یک زیپ با کیفیت در قسمت میانی به همراه بند قفل دار نگهدارنده جلیقه روی بدن کودکان بوده که قابل تنظیم نیز می باشد. ابعاد کلی جلیقه فومی کودک برابر با 55 × 41 سانتی متر بوده و وزنی برابر با 200 گرم دارد از همین رو مناسب استفاده کودکانی با وزن 11 الی 18 کیلوگرم برای شناور ماندن روی آب استخر ها خواهد بود.

جنس پارچه بیرونی از UPF 50 بوده که نوعی پارچه مقاوم در برابر آب و همچنین نور افتاب برای جلوگیری از رفتن رنگ آن می باشد. فوم استفاده شده نیز از نوع کاملا فشرده و مقاوم در برابر نفوذ آب بوده به همین دلیل امکان شناور ماندن در بازه زمانی بیشتر روی آب را فراهم خواهد ساخت. برای خرید جلیقه شنا فومی کودک بست وی می توانید به سایت نمایندگی اینتکس مراجعه پس از ثبت سفارش محصول خود را درب منزل دریافت کنید.

ابعاد
55 × 41 سانتی متر
تحمل وزن
۱۱ تا ۱۸ کیلوگرم
وزن
۲۰۰ گرم
جنس
PVC وینیل
سایر ویژگی ها
مناسب سنین کودکان
ضدحساسیت
دارای قفل نگهدارنده

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...