جلیقه نجات و شنا

جلیقه نجات اینتکس مدل 69681

از {{model.count}}

intex 69681 life jacket

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

جلیقه نجات اینتکس مدل 69681 یکی از تولیدات intex می باشد که داری بدنه ای از جنس فوم و نایلون است. این محصول دارای بند های قابل رگلاژ بوده و از وزن بسیار سبکی برخوردار می باشد. در ادامه می توانید مشخصات دقیق تری را در مورد این محصول مشاهده بفرمایید.

جلیقه نجات یک وسیله کاربردی و ضروری در تفریحات آبی و قایق سواری های بوده که تولید شده توسط شرکت اینتکس می باشد. این محصول از طراحی بسیار زیبایی برخوردار است و به همین دلیل توانسته است تا فروش خوبی را در میان لوازم شنا و تفریحات آبی این شرکت داشته و به یکی از پر فروش ترین جلیقه نجات ها تبدیل گردد. این جلیقه نجات ارزان اینتکس دارای بدنه ای به رنگ نارنجی می باشد. قسمت هایی از آن نیز به رنگ زرد و طوسی طراحی شده است. سه عدد کمربند مشکی رنگ نیز بر روی بدنه آن تعبیه گردیده است که سگک این کمر بند ها به صورت بست پلاستیکی طراحی شده است.

از این محصول می توان برای تفریحاتی همچون قایق سواری و استفاده درون قایق بادی بهره برد. همچنین جلیقه نجات یک وسیله ضروری برای شنا و تفریحات آبی در تنگه ها و دریاچه ها می باشد. جنس این جلیقه تولید شده از فوم بوده که با یک لایه پلاستیک پوشیده شده است. وزن آن نیز 900 گرم بوده که وزنی سبک داشته و از انعطاف بسیار خوبی برخوردار می باشد. یکی از مزیت های این محصول دارای بودن بند های قابل رگلاژ است که به افراد امکان فیکس کردن جلیقه را با تن خود می دهد. شما می توانید برای خرید جلیقه نجات از طریق سایت مستر اینتکس اقدام نموده و یا برای دریافت راهنمایی های بیشتر با هنمکاران ما در نمایندگی اینتکس تماس حاصل بفرمایید.

جنس بدنه
پارچه
وزن
۹۰۰ گرم
ویژگی ها
بدنه ضد پوسیدگی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...