اسباب بازی بادی

توپ 100 عددی استخر اینتکس مدل 49600

از {{model.count}}

Intex pool ball model 49600

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

توپ 100 عددی کیسه ای استخر بادی اینتکس مدل 49600 یک محصول پرطرفدار و جذاب برای کودکان می باشد که دارای کیفیتی بالا و بدون پلیسه بوده و می تواند گزینه مناسبی برای استفاده در استخرهای توپ و یا چادر بازی برای کودکان باشد. این محصول توسط شرکت مستر اینتکس، نمایندگی فروش محصولات بادی اینتکس عرضه شده است که می توانید با خیال آسوده و ضمانت اصالت کالا خریداری نمایید.

توپ استخر بادی اینتکس مدل 49600 یکی از محصولات پرکاربرد و همچنین جذاب برای کودکان بوده که می تواند یک سرگرمی کم هزینه را برای فرزندان شما فراهم آورد. از ویژگی های مثبت این محصول و تفاوت چشمگیر آن به نسب توپ های ایرانی می توان به نداشتن پلیسه اشاره نمود که این ویژگی باعث این می شود تا بدن کودکان شما در صورت برخورد با توپ دچار خراش و یا مشکلاتی از این قبیل نشود. همچنین از دیگر ویژگی های این محصول می توان به استفاده از متریال ضدحساسیت و بی بو اشاره نمود که یکی از مهمترین نکات در هنگام خرید این نوع توپ های بازی می باشد. همچنین به دلیل کیفیت بالای محصولات شرکت اینتکس، این توپ ها پس از استفاده مکرر و در اثر زمان دچار مشکل و یا خالی شدن باد و یا ترکیدگی نخواهند شد و محصولی با دوام در اختیار خواهید داشت.

قطر
6.5 سانتی متر
جنس توپ
پلاستیک
وزن بسته بندی
۸۰۰ گرم
تعداد
۱۰۰ عدد
سایر ویژگی ها
دارای ۶ رنگ متنوع
بدون بو
ضدحساسیت
استفاده از رنگ خوراکی در ساخت

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...