اسباب بازی بادی

توپ استخر بادی 20 عددی مدل PB-20

از {{model.count}}

PB-20 pvc pool ball

تعداد
نوع
79,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

توپ استخر بادی 20 عددی تولید شده از متریال نرم و بدون مواد مضر، از ارزان ترین و بهترین توپ رنگی کوچک ساخت ایران بوده که توسط نمایندگی اینتکس عرضه می شود. این محصول برای استفاده در انواع استخر بادی و حتی استخر پیش ساخته و برای ایجاد استخر توپ جهت تفریحات هوازی کودکان بسیار کاربردی خواهد بود.

توپ استخر بادی 20 عددی ایرانی، یکی از پر فروش ترین اسباب بازی بادی برای استفاده در انواع استخر بادی و استخر پیش ساخته بوده که توسط فروشگاه اینتکس عرضه می شود. این محصول در یک پکیج 20 عددی عرضه شده و دارای رنگ های مختلف و شاد می باشد از همین رو تاثیر خوبی در روحیه کودکان شما در زمان بازی خواهد داشت. جنس و متریال این توپ ها از پلاستیک PVC نرم و بدون مواد مضر بوده و از حداقل پلیسه روی خود برخوردار می باشد تا در زمان بازی آسیبی به فرزندان شما وارد نکند. هر عدد توپ دارای قطر 8 سانتی متر و وزن 5 گرمی بوده که در مجموع وزن بسته بندی به 100 گرم می رسد بنابراین حمل بسیار راحتی خواهد داشت. برای خرید توپ استخر بادی 20 عددی ایرانی می توانید به صورت حضوری، تلفنی و یا آنلاین سفارش خود را در نمایندگی اینتکس ثبت کنید.

قطر
۸ سانتی متر
وزن
۵ گرم
جنس بدنه
پلاستیک

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...