اسباب بازی بادی

دارت بادی بست وی مدل 52307

از {{model.count}}

bestway 52307 inflatable dartboard toy

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

دارت بادی بست وی مدل 52307، محصول تفریحی بادی ساخته شده از پی وی سی محصول شرکت بست وی دارای دو عدد توپ به جای تیر دارد، تفریح بادی لذت بخش برا ی کودکان و نوجوانان ، برای خرید و قیمت تخت دارت بادی بست وی از فروشگاه مستر اینتکس نمایندگی اینتکس اقدام به عمل آورید.

دارت بادی بست وی مدل 52307 از سری محصولات تفریحی بادی ساخته شده توسط برند بست وی می باشد، بست وی یکی از تولیدکنندگان بزرگ لوازم بادی می باشد که محصولات بادی با کیفیت و با تنوع بسیار بالایی را تولید و روانه بازار کرده است، این محصول نیز همانطور که گفته شد از سری تفریحات بادی مناسب برای کودکان و نوجوانان می باشد. این محصول به صورت کامل بادی طراحی شده است که برگرفته شده از تخت دارت است، که ابعاد بسیار بزرگی دارد که می توانید از آن در حیاط منزل و ویلا خود استفاده کنید. امتیاز بندی این محصول دقیقا مانند دارت است اما به جای تیر دارت در داخل بسته بندی این محصول دو عدد توپ قرار داده شده است که برای پرتاب کردن و امتیاز گرفتن می توانید از آن به جای تیر استفاده کنید. طراحی این توپ برگرفته شده از توپ چهل تیکه می باشد که در صورت برخورد با تخت دارد بادی هیچ گونه آسیبی به آن نمی رساند.

بدنه این محصول از پی وی سی ساخته شده است که کیفیت ساخت بسیار بالایی دار، پی وی سی به کار رفته در ساخت این محصول دارای مقاومت بسیار بالا در برابر فشار و ضربه می باشد. بست وی برای ثابت نگه داشتن این محصول قسمت انتهایی آن که به بر روی زمین قرار می گیرد را پیشنهاد می کند که با آب پر کنید تا یک سنیگی برای تخت دارت به وجود آورد تا در صورت پرتاپ توپ و برخورد با آن تخته دارد بر روی زمین نیافتد. ابعاد این تخت دارت بادی بست وی برابر است با 157 سانتی متر به طول 107 سانتی متر به عرض و ارتفاعی برابر با 157 سانتی متر که ابعادی مناسب برای این محصول می باشد. برای باد کردن این دارت بادی بست وی می توانید از انواع پمپ باد مخصوص اینتکس و بست وی استفاده کنید. با خرید تخت دارت بادی بست وی از نمایندگی اینتکس می توانید تفریحی شاد و مهیج برای کودک خود مهیا کنید.

طول
۱۵۷ سانتی متر
عرض
۱۰۷ سانتی متر
ارتفاع
۱۵۷ سانتی متر
وزن
۴ کیلوگرم
جنس بدنه
وینیل
سایر مشخصات
دارای توپ بادی
بدنه مقاوم در برابر آفتاب

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...