اسباب بازی بادی

توپ بادی ساحلی بست وی مدل 31083

از {{model.count}}

bestway 31083 inflatable ball

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

توپ بادی ساحلی بست وی مدل 31083 یک وسیله تفریحی به شمار می رود که توسط کمپانی bestway در سال 2022 تولید و در بازار محصولات بادی عرضه شده است. جنس بدنه این محصول تولید شده از وینیل است و قطر آن 79 سانتی متر می باشد. در ادامه می توانید مشخصات دقیق این توپ را مشاهده بنمایید.

توپ بادی ساحلی بست وی مدل 31083 یک وسیله تفریحی می باشد که مناسب برای استفاده کودکان و بزرگسالان است. این محصول که تولید سال 2022 شرکت bestway به شمار می رود، به تازگی روانه بازار شده است و توانسته تا در میان محصولات بادی فروش بسیار خوبی را داشته باشد. این توپ بادی بر خلاف سایر توپ های ساحلی دارای بدنه شفاف نمی باشد و بدنه آن از رنگ های بسیار جذابی نظیر زرد، صورتی و آبی تشکیل شده است. این رنگ بندی شاد باعث بالا رفتن جذابیت محصول شده و در نتیجه می تواند تاثیر بسیار زیادی در جلب توجه افراد و بالا رفتن فروش بگذارد.

توپ بادی ارزان بست وی تولید شده از وینیل می باشد. این متریال از دوام بسیار خوبی برخوردار بوده و از ضخامت بسیار خوبی نیز برخوردار است. تنها بایستی مراقب بود تا در حین استفاده، از برخورد اجسام تیز با بدنه آن جلوگیری کرد. دریچه ورودی هوای این محصول همانند دیگر محصولات بادی به صورت لاک دار می باشد. برای راه اندازی این توپ بادی نیاز به یک پمپ باد دستی کوچک است. از این محصول می توان در ساحل، داخل استخر، دریا و دیگر مکان های آبی برای تفریحات دسته جمعی استفاده نمود. شما می توانید این توپ ساحلی را با قیمت ارزان از فروشگاه اینتکس مستر اینتکس، تنها نمایندگی اینتکس در ایران خریداری بنمایید.

قطر
۷۹ سانتی متر
وزن
۴۰ گرم
جنس بدنه
وینیل

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...