اسباب بازی بادی

حلقه بازی استخری کودک اینتکس مدل 55507

از {{model.count}}

intex 55507 kiddie ring toy

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

حلقه بازی آبی اینتکس کودک یکی از انواع اسباب بازی آبی عرضه شده توسط نمایندگی اینتکس بوده که جهت تفریحات داخل آب انواع استخر کم عمق مورد استفاده قرار می گیرد. این محصول در یک مجموعه 4 عددی با رنگ های مختلف تولید شده و برای سنین بالای 6 سال مورد استفاده قرار می گیرد.

حلقه بازی آبی کودک اینتکس یکی از انواع اسباب بازی تفریحی عرضه شده توسط فروشگاه اینتکس بوده که جهت استفاده در کف استخر ها تولید شده است. این پکیج تفریحی اینتکس برای تفریحات داخل آب کودکان بالای 6 سال ساخته شده و دارای متریالی از پلاستیک نرم و با کیفیت بالا می باشد. پکیج این محصول شامل 4 حلقه با رنگ های متفاوت و جذاب بوده و به راحتی با وجود فشار آب در قسمت کف متصل می شوند. اسباب بازی آبی اینتکس تنها برای استفاده در استخر های کم عمق مناسب بوده و دارای وزن کلی 170 گرمی می باشد. گفتنی است که هر حلقه دارای قطر 12 سانتی متر بوده که جهت خرید آن می توانید به سایت نمایندگی اینتکس مراجعه کرده تا در بازه زمانی کوتاهی برای شما در سراسر کشور ارسال شود.

قطر
۱۲ سانتی متر
وزن
۱۷۰ گرم
جنس بدنه
پلاستیک

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...