اسباب بازی بادی

کیسه بوکس بادی کودک اینتکس مدل 44675

از {{model.count}}

intex 44675 inflatable punching bag

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

کیسه بوکس بادی کودک اینتکس طرح پو یکی از پر فروش ترین کیسه بوکس بادشو با کف آبی بوده که برای تفریحات روزمره کودکان بالای 3 سال توسط نمایندگی اینتکس عرضه می شود. این محصول دارای طراح و رنگ کودک پسندانه ای بوده و از مخزن آب در قسمت کف جهت ایستادن بهره می برد. این کالا برای استفاده در فضای داخل منزل و فضای باز تولید شده و توسط کوچکتری پمپ باد محصولات بادی راه اندازی می شود.

کیسه بوکس بادی کودک اینتکس در طرح پو یکی از اسباب بازی بادی عرضه شده توسط فروشگاه اینتکس بوده که در خانواده مدل های طرح دیزنی قرار می گیرد. کیسه بوکس طرح پو اینتکس در هر طرف یک طرح از شخصیت پو را داشته و با توجه به ارتفاع 91 سانتی متری برای تفریحات کودکان بالای 3 سال گزینه مناسبی خواهد بود. این محصول بر خلاف مدل های شنی از ساختار کف آبی برخوردار است از همین رو یک مخزن آب در قسمت کف داشته که پس از پر کردن آن، این محصول تعادل لازم را برای قرار گرفتن در حالت ایستاده به خود می گیرد.

جنس و متریال کیسه بوکس کودک اینتکس از پلاستیک PVC وینیل با رویه طرح دار بوده که از رنگ های شاد و جذابی برخوردار است. این متریال انعطاف بسیار بالایی داشته تا در حجم و ابعاد بسیار کوچکتری جمع شود. ابعاد بسته بندی آن برابر با 19 در 13 سانتی متر بوده و دارای وزن 330 گرمی می باشد از همین رو با کمترین اشغال فضا به راحتی قابل حمل خواهد بود. برای خرید کیسه بوکس بادی کودک در طرح پو کافیست به سایت نمایندگی اینتکسمراجعه و سفارش خود را ثبت کنید.

ارتفاع
91 سانتی متر
وزن
330 گرم
جنس بدنه
وینیل
سایر مشخصات
طرح پو
پرتاب بالا
برچسب تعمیرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...