اسباب بازی بادی

حلقه بازی بادی کودک بست وی مدل 52380

از {{model.count}}

bestway 52380 inflatable ring game

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

حلقه بازی بادی کودک بست وی مدل 52380 از سری محصولات ساخته شده بست وی مناسب برای کودکان، این حلقه بازی کودک از پی وی سی ساخته شده، دارای کیفیت ساخت بالا، دارای 4 عدد حلقه و 4 عدد فریزبی برای بازی کودکان، با خرید حلقه بازی کودک ساعات خوشی را برای کودکتان فراهم میکنید و برای قیمت حلقه بازی بادی کودک بست وی مدل 52380 از فروشگاه اینتکس اقدام کنید.

حلقه بازی بادی کودک بست وی مدل 52380 از تفریحات بادی ساخته شده کودکان توسط برند بست وی می باشد، این برند یکی از تولیدکنندگان بزرگ لوازم بادی تفریحی برای کودکان و نوجوان می باشد، همچنین این برند محصولاتی برای بزرگسالان و استفاده عموم نیز تولید کرده است که در فروشگاه مستر اینتکس می توانید انواع آن را مشاهده کنید. این حلقه بازی یک تفریح بسیار شاد و مهیج برای کودک شما می باشد که چند نفری می توانند مشغول این بازی و سرگرمی شوند. حلقه بازی کودک بست وی دارای ساختاری کاملا باد شو است که 4 عدد حلقه بر روی آن قرار گرفته شده است و 4 عدد فریزبی می توانید با آن بازی کنید و برای خودتان قوانین و نوع امتیاز دهی را شرح دهید تا بازی جذاب تر شود. فریزبی های قرار گرفته شده در این محصول دو رنگ هستند که این امکان را به شما میدهد در دو تیم دو نفره و یا 4 تیم تک نفره بازی کنید.

برای استوار نگه داشتن این محصول بر روی زمین قسمت پایین این وسیله بازی بادی را باید با آب پر کنید که سنگینی ایجاد کند تا از به زمین افتادن آن جلوگیری کنید. ابعاد این محصول با 122×64×135 سانتی متر که ابعادی مناسب برای وسیله بازی بادی است، همچنین این محصول را می توانید در حیاط منازل، پارکینگ در پارک و ویلا استفاده کرد. جنس بدنه این محصول بست وی از پی وی سی ساخته شده است که کیفیت ساخت بسیار بالایی دارد و مقاومت بالایی در برابر فشار و آسیب دیدگی از خودش تحمل میکند. برای خرید حلقه بازی بادی کودک بست وی مدل 52380  می توانید از فروشگاه مستر اینتکس نمایندگی اینتکس اقدام به عمل آورید. فروشگاه مستر اینتکس نمایندگی فروش محصولات اینتکس و بست وی در ایران می باشد.

عرض
۶۴ سانتی متر
ارتفاع
۱۳۵ سانتی متر
وزن
۱.۳ کیلوگرم
جنس بدنه
وینیل
سایر مشخصات
دارای دیسک های پلاستیکی
دارای برچسب تعمیرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...