اسباب بازی بادی

توپ بادی بست وی مدل 31036

از {{model.count}}

bestway 31036 inflatable play ball

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

توپ بادی بست وی مدل 31036 یکی از اسباب بازی بادی های شرکت bestway به شمار می رود که در سال 2022 تولید شده است. این محصول دارای بدنه از وینیل بوده و قطر آن 51 سانتی متر می باشد. در ادامه می توانید اطلاعات دقیق این محصول را مشاهده بفرمایید.

توپ بادی بست وی مدل 31036 یک وسیله تفریحی و یک اسباب بازی بادی طراحی شده برای کودکان به شمار می رود که توسط bestway تولید و در بازار عرضه شده است. این محصول جزو دسته محصولات سال 2022 این کمپانی بوده و از طراحی بسیار زیبایی برخوردار می باشد. قطر این توپ بادی 51 سانتی متر است. به وسیله آن کودکان می توانند به همراه دوستان خود در تمامی فضا ها به بازی و تفریح بپردازند. بدنه این محصول همچون دیگر محصولات بادی از وینیل تولید شده است. این متریال دارای دوام بسیار بالایی بروده و از مرغوب ترین مواد اولیه تولید شده است و کاملا ضد حساسیت می باشد.

از این توپ بادی کودک می توان داخل استخر نیز استفاده نمود. این محصول در سه طرح طراحی شده است که هر کدام از آن ها زیبایی خاص خود را دارند. بدنه هر سه طرح آن ها به صورت شفاف تعبیه شده است که بر روی قسمت هایی از آن با رنگ های شاد طراحی هایی صورت گرفته. شما می توانید برای خرید توپ بادی به سایت مستر اینتکس مراجعه کرده و نسبت به خرید این محصول و یا اطلاع از قیمت آن اقدام بنمایید. همچنین می توانید با تماس با همکاران ما در نمایندگی اینتکس، درباره خرید محصولات بادی مشاوره رایگان دریافت کنید.

قطر
۵۱ سانتی متر
وزن
۵۰ گرم
جنس بدنه
وینیل

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...