اسباب بازی بادی

سرسره بادی اینتکس مدل 57167

از {{model.count}}

intex ۵۷۱۶۷ inflatable slide

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

سرسره بادی اینتکس با طرح ماشین ها یکی از بزرگترین و مهیج ترین اسباب بازی بادی و لوازم بادی تفریحی و آبی عرضه شده توسط نمایندگی اینتکس بوده که جهت استفاده کودکان و نوجوانان بالای 8 سال تولید شده است. این محصول دارای قابلیت اتصال به آب و یک مخزن کم عمق آب در قسمت پایین بدنه خود داشته و دو تخته شنا بادی برای کودکان به همراه خود دارد.

سرسره بادی اینتکس با طرح انیمیشن ماشین ها یکی از جدید ترین و مهیج ترین اسباب بازی بادی در زمینه تفریحات آبی محسوب شده که توسط فروشگاه اینتکس عرضه می شود. این محصول برای کودکان و نوجوانان بالای 8 الی 10 سال مناسب بوده و بهترین گزینه برای تفریحات آبی تابستانی در فضای باز منازل شخصی خواهد بود. طراحی بدنه به گونه ای بوده که شیب لازم را جهت سر خوردن ایجاد کرده و با توجه به تعبیه کردن یک ورودی آب از طریق شلنگ به سطح رویه، عمل سر خوردن را با تماس آب راحت تر خواهد کرد. گفتنی است که دو تخته شنا بادی طرح ماشین نیز به صورت مجزا در پکیج بسته بندی 10 کیلوگرمی آن قرار داده شده که هیجان استفاده از این سرسره بادی بزرگ اینتکس را برای کودکان شما افزایش خواهد داد.

از خصوصیت های دیگر در طراحی بدنه می توان به محفظه جمع شدن آب در قسمت پایین بدنه اصلی جهت کم کردن سرعت کودکان پس از سر خوردن اشاره کرد. ابعاد راه اندازی شده این سرسره بادی آبی کودک برابر با (طول: 561 سانتی متر، عرض: 119 سانتی متر، ارتفاع: 76 سانتی متر) بوده و قسمت فوقانی بادشو آن قادر است تا مقدار 100 کیلوگرم وزن را تحمل کند. برای حمل و جا به جایی راحت آن، دو دستگیره پلاستیکی در طرفین بدنه تعبیه شده است. جنس بدنه از پلاستیک PVC وینیل با ساختار ضخیم بوده تا در برابر فشار و دمای آب و از طرفی در برابر نور آفتاب مقاومت لازم را داشته باشد. این متریال وزنی مناسب در برابر کیفیت خود داشته و قابلیت تعمیر را نیز خواهد داشت. برای خرید سرسره بادی بزرگ اینتکس می توانید به سایت فروشگاه نمایندگی اینتکس مراجعه و یا به روش تلفنی سفارش خود را ثبت کنید.

طول
۵۶۱ سانتی متر
عرض
۱۱۹ سانتی متر
ارتفاع
۷۶ سانتی متر
وزن
۱۰ کیلوگرم
جنس بدنه
وینیل
تحمل وزن
۱۰۰ کیلوگرم
سایر ویژگی ها
دو عدد تخته بادی
محل اتصال شلنگ آب
بسته تعمیرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...