اسباب بازی بادی

توپ بادی بست وی طرح مرد عنکبوتی مدل 98002

از {{model.count}}

bestway 98002 inflatable spider-man toy ball

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

توپ بادی بست وی طرح مرد عنکبوتی مدل 98002 ، مناسب برای کودکان،این توپ بادی ساخت برند بست وی می باشد این توپ بادی طراحی برگرفته شده از مرد عنکبوتی نیز دارد. برای خرید توپ بادی از فروشگاه مستر اینتکس اقدام کنید.

توپ بادی بست وی طرح مرد عنکبوتی مدل 98002 از سری توپ بادی های ساخته شده توسط برند بست وی می باشد، بست وی یکی از تولیدکنندگان بزرگ و مطرح محصولات بادی می باشد که محصولات متنوعی را در این زمینه تولید کرده است، این توپ بادی طراحی برگرفته شده از مرد عنکبوتی دارد که مناسب برای استفاده کودکان پسر می باشد، این توپ بادی دارای قطری برابر با 51 سانتی متر می باشد که قابل استفاده در منازل، در استخر به عنوان یک اسباب بازی مهیج می باشد. جنس بدنه این توپ بادی از پی وی سی ساخته شده است که کیفیت ساخت بسیار بالایی دارد. پی وی سی به کار رفته در ساخت این محصول ضد حساسیت و ضد بو می باشد. برای خرید توپ بادی بست وی طرح مرد عنکبوتی مدل 98002 می توانید از فروشگاه مستر اینتکس اقدام به عمل آورید. فروشگاه مستر اینتکس تمامی محصولات خود را با ضمانت اصالت کالا و نازلترین قیمت بفروش می رساند.

قطر
۵۱ سانتی متر
وزن
۱۲۰ گرم
جنس بدنه
وینیل

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...