اسباب بازی بادی

اسباب بازی آبی استخر اینتکس مدل 55504

از {{model.count}}

intex 55504 kiddie pool toy

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

اسباب بازی آبی استخر کودک اینتکس یکی از متفاوت ترین لوازم تفریحی غیر بادی عرضه شده توسط نمایندگی اینتکس بوده که برای سنین بالای 6 سال مورد استفاده قرار می گیرد. این محصول شامل 5 میله پلاستیکی سیلیکونی بوده که در یک سایز تولید شده اند. هر میله دارای امتیاز خاص خود بوده و از رنگبندی های شاد بهره می برد. این کالا جهت مسابقه های آبی و تفریحی در زما شنا کردن کاربرد خواهد داشت.

اسباب بازی استخر کودک اینتکس یکی از پر فروش ترین لوازم تفریحی مخصوص استفاده در استخر ها بوده که امکان قرار گیری در کف استخر را دارد. این محصول شامل میله پلاستیکی با امتیاز های مختلف بوده که پس از نصب در کف استخر، کودکان می توانند برای شنای تفریحی در زیر آب و گاها برای مسابقات تفریحی استفاده نمایند. این اسباب بازی بادی شامل 5 میله پلاستیکی در یک بسته بندی 280 گرمی با امتیاز های 10 الی 50 بوده و از رنگبندی جذاب و کودک پسندانه ای برخوردار است.

جنس این میله ها به گونه ای بوده که انعطاف پذیری بالایی داشته و مانند پلاستیک پلی وینیل سیلیکونی می باشد از همین رو مناسب برای تفریحات سنین بالای 6 سال خواهد بود. ارتفاع هر میله برابر با 19 سانتی متر بوده و به دلیل گرد بودن قسمت انتهایی خود به سادگی حالت ایستاده به خود خواهد گرفت. برای خرید اسباب بازی استخر کودک اینتکس می توانید به دو روش اینترنتی و یا تلفنی محصول خود را در سایت نمایندگی اینتکس ثبت سفارش کنید.

قطر
19 سانتی متر
وزن
280 گرم
جنس بدنه
پلاستیک

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...