اسباب بازی بادی

عروسک بادی استخری کودک بست وی مدل 34030

از {{model.count}}

bestway 34030 inflatable pool kiddie toy

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

عروسک بادی استخری کودک بست وی، تولید شده در 6 طرح مختلف از سری اسباب بازی بادی پر فروش برای کودکان زیر 3 سال بوده که قابل استفاده در فضای داخل و بیرون آب می باشد. این کالا وزن سبک و متریال با کیفیت و بدون مواد مضر داشته و هر طرح آن در پکیج مجزا توسط نمایندگی اینتکس عرضه می شود.

عروسک بادی استخری کودک محصولی از شرکت بست وی، یکی از پر فروش ترین اسباب بازی بادی عرضه شده توسط فروشگاه اینتکس بوده که جهت استفاده در آب های کم عمق مانند استخر ها، داخل انواع استخر بادی و پیش ساخته و همچنین برای تفریحات کودکان در وان بادی و وان حمام تولید شده است. این عروسک بادی تولید شده در 6 طرح حیوانات آبی بوده که هر کدام از رنگ های ملایم و کودک پسندانه ای بهره می برد. هر عروسک در یک پکیج با وزن بسته بندی 20 گرمی عرضه می شود. جنس و متریال تولید آنها از پلاستیک PVC وینیل بوده که نوعی پلاستیک مقاوم در برابر دمای متفاوت آب و بدون مواد مضر می باشد. برای خرید عروسک بادی کودک بست وی می توانید به روش آنلاین و یا تلفنی سفارش خود را در نمایندگی اینتکس ثبت کنید.

وزن
۲۰ گرم
جنس بدنه
وینیل

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...