اسباب بازی بادی

ست ماهی پلاستیکی استخری بست وی مدل 26029

از {{model.count}}

bestway 26029 plastic baby pool fish toy

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

ست ماهی پلاستیکی استخری کودک از جدید ترین اسباب بازی برای شیرجه و شنا در آب های کم عمق و آرام جهت تفریحات کودکان بالای 3 سال بوده که به صورت یک پکیج 3 عددی با سه رنگ جذاب توسط نمایندگی اینتکس عرضه می شود.

ست ماهی پلاستیکی استخری کودک بست وی، یکی از جدید ترین اسباب بازی غیر بادی عرضه شده توسط فروشگاه اینتکس برای تفریحات آبی در آب های کم عمق و آرام بوده که به عنوان یکی از لوازم تفریحی و مسابقه ای برای کودکان بالای 3 سال شناخته می شود. این محصول شامل 3 عدد ماهی رنگی از جنس پلاستیک پلی وینیل بوده که دارای کیفیت ساخت بالا و مقاوم در برابر دمای متفاوت آب و همچنین بدون مواد مضر می باشد.

این ست اسباب بازی استخری کودک در قسمت کف استخر قرار گرفته که برای مسابقه های آبی جهت شیرجه مورد استفاده قرار می گیرد. این محصول هر کدام دارای وزن حدود 40 گرمی بوده و در مجموع وزن بسته بندی آن به 131 گرم می رسد. برای خرید ماهی پلاستیکی استخری کودک بست وی می توانید به روش آنلاین و یا تلفنی سفارش خود را در نمایندگی اینتکس ثبت کنید.

وزن
۱۳۱ گرم
جنس
پلاستیک

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...