اسباب بازی بادی

کیسه بوکس بادی کودک اینتکس مدل 44672

از {{model.count}}

intex 44672 inflatable punching bag

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

کیسه بوکس بادی کودک با طرح آدمک یکی از پر فروش ترین کیسه بوکس آبی عرضه شده توسط نمایندگی اینتکس بوده که از طرح های مختلفی بهره مند می باشد. این محصول دارای کفی با مخزن آب بوده که برای ایستادن روی زمین مورد استفاده قرار می گیرد. این کالا برای استفاده سنین بالای 3 سال مناسب بوده و می توان در فضای باز نیز این محصول را استفاده کرد.

کیسه بوکس بادی اینتکس کودک در طرح آدمک، یکی از جدید ترین و پرفروش ترین کیسه بوکس تفریحی عرضه شده توسط فروشگاه اینتکس بوده که در طرح های مختلفی تولید شده است از همین رو بازه انتخاب کودکان را بر اساس سلایق خود افزایش داده است. این محصول دارای مخزن آب در قسمت کف بدنه خود بوده از همین رو برای ایستادن روی زمین نیاز به پر کردن این قسمت خواهد بود.

کیسه بوکس آدمک اینتکس تولید شده از متریال پلاستیک PVC وینیل بوده که در برابر برخورد آب و نور آفتاب مقاوم می باشد به همین دلیل می توان با خیالی آسوده در فضای باز استفاده نمود. این متریال در ابعاد بسیار کوچکتری جمع شده و دارای وزن بسیار مناسب و سبک 290 گرمی می باشد. ارتفاع این محصول نیز بین 86 الی 91 سانتی متر بسته به نوع طراحی بدنه متغیر خواهد بود. برای خرید کیسه بوکس بادی طرح آدمک اینتکس کافیست به سایت نمایندگی اینتکس مراجعه و سفارش خود را ثبت کنید.

ارتفاع
۸۶ سانتی متر
وزن
۲۹۰ گرم
جنس بدنه
وینیل
سایر مشخصات
پرتاب بالا
برچسب تعمیرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...