اسباب بازی بادی

بین بگ بادی اینتکس مدل 57502

از {{model.count}}

intex 57502 inflatable bean bag

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

بین بگ بادی اینتکس یکی از لوازم بادی تفریحی عرضه شده توسط نمایندگی اینتکس بوده که برای استفاده روی زمین و داخل استخر ها کاربرد خواهد داشت. این کالا دارای دو کیسه شن مخصوص برای ثبات روی آب داشته و چند کیسه شنی مجزا برای پرتاب کردن داخل بدنه دارد از همین رو گزینه مناسبی برای تفریحات هوازی خواهد بود.

بین بگ بادی اینتکس، یکی از متفاوت ترین محصولات بادی در زمینه تفریحات هوازی بوده که توسط فروشگاه اینتکس عرضه می شود. طراحی و ساختار این محصول به گونه ای بوده که هم قابل استفاده روی زمین و هم داخل آب می باشد. دو کیسه مخصوص شن در قسمت های کناری تعبیه شده که جهت ایجاد تعادل برای ثبات این محصول روی آب کاربرد خواهد داشت. در صورت استفاده روی زمین نیازی به پر کردن دو کیسه شن نخواهد بود. قسمت میانی بدنه اصلی یک حفره تعبیه شده که برای پرتاب کیسه های شن مجزا تعبیه شد است. طبق تصویر این محصول، روش بازی با این بین بگ بادی به صورت پرتاب کیسه ها از فاصله مشخص می باشد.

ابعاد بین بگ بادی اینتکس برابر با (طول: 86 سانتی متر، عرض: 71 سانتی متر، ارتفاع: 43 سانتی متر) بوده و از وزن بسته بندی 1.2 کیلوگرمی بهره می برد. این محصول تولید شده از متریال پلاستیک PVC وینیل با ساختار دو لایه بوده که در برابر نور آفتاب و آب مقاومت لازم را خواهد داشت. با توجه به انعطاف بالا و وزن سبک، می توانید این محصول را در حجم کمتری جمع کرده و در مسافرت ها نیز حمل کرد. برای خرید بین بگ بادی تفریحی اینتکس می بایست به روش اینترنتی و یا تلفنی محصول خود را در سایت نمایندگی اینتکس ثبت سفارش کنید.

طول
۸۶ سانتی متر
عرض
۷۱ سانتی متر
ارتفاع
۴۳ سانتی متر
وزن
۱.۲ کیلوگرم
جنس بدنه
وینیل
سایر مشخصات
دارای دو کیسه بادی به همراه شن
برچسب تعمیرات
ضدپوسیدگی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...