استخر ایزی ست

استخر ایزی ست قابل حمل بست وی مدل 57456

از {{model.count}}

bestway 57456 portable above ground easy set pool

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

استخر ایزی ست قابل حمل بست وی یکی از پر فروش ترین استخر پیش ساخته خودکار بوده که به سادگی نصب شده و در مسافرت ها نیز قابل حمل و جا به جایی خواهد بود. این محصول برای تمامی سنین قابل استفاده بوده و امکان نصب انواع پمپ تصفیه آب را نیز خواهد داشت.

استخر ایزی ست قابل حمل بست وی یکی از سبک ترین و با کیفیت ترین استخر پیش ساخته اتوماتیک برای تفریحات آبی محسوب شده که توسط فروشگاه اینتکس عرضه می شود. این استخر در واقع با ابعاد 305 در 66 سانتی متری بوده می تواند تا مقدار 3200 لیتر آب در خود جای دهد بنابراین بهترین گزینه برای آبتنی کودکان و ریلکس کردن در آب برای سنین بزرگسالان باشد. جهت راه اندازی و احداث استخر ایزی ست پیش ساخته کافیست لبه باد شونده را با استفاده از انواع پمپ باد محصولات بادی باد کرده و سپس استخر را از آب پر کنید تا به مرور زمان به صورت خودکار شکل بگیرد در نتیجه نیازی به نصب فریم ها نخواهد بود.

جنس و متریال بدنه اصلی و نگهدارنده آب از پلاستیک PVC وینیل با ساختار ضخیم بوده در برابر فشار و دمای متفاوت آب مقاوم خواهد بود. این متریال به دلیل انعطاف بالای خود در ابعاد کوچکی جمع شده و دارای قابلیت تعمیر نیز می باشد تا از حالت یک بار مصرف بودن خارج شود. روی دیواره دو دریچه آب تعبیه شده تا امکان نصب انواع پمپ تصفیه به استخر فراهم باشد. علاوه بر این به کار بردن یک دریچه تخلیه در قسمت کف نیز می تواند برای مصرف کنندگان بسیار کاربردی باشد. برای خرید استخر ایزی ست پیش ساخته بست وی می توانید به روش آنلاین، تلفنی و حتی حضوری اقدام به ثبت سفارش در نمایندگی اینتکس کنید.

قطر
۳۰۵ سانتی متر
ارتفاع
۶۶ سانتی متر
عمق
۵۶ سانتی متر
ظرفیت
۳۲۰۰ لیتر
جنس بدنه
PVC و الیاف شمعی
وزن
۹ کیلوگرم
پمپ تصفیه
ندارد
درپوش
ندارد
زیرانداز
ندارد
نردبان
ندارد
سایر ویژگی ها
دارای دریچه آب برای پمپ تصفیه
دارای دریچه تخلیه آب
دارای دفترچه راهنما
قابل استفاده برای پرورش ماهی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...