استخر ایزی ست

استخر ایزی ست بادی بست وی مدل 57448

از {{model.count}}

bestway 57448 portable above ground easy set pool

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

استخر ایزی ست بادی بست وی یکی از کوچکترین مدل های تولید شده از استخر پیش ساخته خودکار بوده که توسط نمایندگی اینتکس عرضه می شود. این استخر قابلیت راه اندازی بدون فریم و پایه را در کوتاه ترین زمان ممکن داشته و امکان نصب پمپ تصفیه را نیز فراهم ساخته است.

استخر ایزی ست بادی بست وی یکی از کوچکترین استخر پیش ساخته خودکار عرضه شده توسط فروشگاه اینتکس بوده که جهت تفریحات آبی سنین بالای 6 سال مورد استفاده قرار می گیرد. این محصول دارای ابعاد (قطر: 244 سانتی متر، ارتفاع: 61 سانتی متر) بوده که ظرفیت آب 1880 لیتر را فراهم خواهد ساخت بنابراین با توجه به ابعاد ذکر شده، امکان استفاده از استخر مورد نظر برای سنین بزرگسال جهت ریلکس کردن در آب وجود خواهد داشت. از ویژگی دیگر این استخر می توان به دو دریچه آب روی دیواره جهت نصب پمپ تصفیه و دریچه تخلیه در قسمت کف اشاره کرد.

استخر بادی ایزی ست بست وی ساخته شده از جنس پلاستیک PVC وینیل با ساختار ضخیم بوده که متریالی مقاوم در برابر فشار و دمای متفاوت آب ایجاد کرده است. این نوع جنس بدنه که در مدل های سایز بزرگ نیز استفاده شده دارای انعطاف بالا برای جمع شدن در ابعاد کوچکتر و همچنین دارای قابلیت تعمیر می باشد. این کالا در یک پکیج با وزن بسته بندی 5.5 کیلوگرمی عرضه شده و توسط انواع وسیله های نقلیه قابل حمل خواهد بود. برای خرید استخر ایزی ست بادی بست وی سایز کوچک می توانید به روش حضوری، اینترنتی و یا تلفنی سفارش خود را در نمایندگی اینتکس ثبت کنید.

قطر
۲۴۴ سانتی متر
ارتفاع
۶۱ سانتی متر
عمق
۵۱ سانتی متر
ظرفیت
۱۸۸۰ لیتر
جنس بدنه
PVC و الیاف شمعی
وزن
۵.۵ کیلوگرم
پمپ تصفیه
ندارد
درپوش
ندارد
زیرانداز
ندارد
نردبان
ندارد
سایر ویژگی ها
دارای دریچه آب برای پمپ تصفیه
دارای دریچه تخلیه آب
دارای دفترچه راهنما
قابل استفاده برای پرورش ماهی
قابل استفاده برای کشاورزی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...