استخر ایزی ست

استخر ایزی ست قابل حمل بست وی مدل 57450

از {{model.count}}

bestway 57450 portable above ground easy set pool

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

استخر ایزی ست قابل حمل بست وی، کوچکترین سایز از سری استخر پیش ساخته پرتابل با قبلیت نصب خودکار بوده که به همراه پمپ تصفیه آب فیلتری توسط نمایندگی اینتکس عرضه می شود. این محصول برای تفریحات آبی تابستانی کودکان بالای 6 سال و هم برای ریلکس کردن در آب مورد استفاده قرار می گیرد.

استخر ایزی ست پیش ساخته قابل حمل بست وی، یکی از کوچکترین سایز های تولید شده از سری استخر های اتوماتیک عرضه شده توسط فروشگاه اینتکس بوده که جهت تفریحات آبی کودکان بالای 6 سال و ریلکس کردن در آب برای سنین بزرگسال تولید گشسته است. این محصول دارای کیفیثت ساخت بسیار خوبی نسبت به قیمت خود بوده و از متریال PVC وینیل ضخیم و با دوام بهره می برد تا در برابر نور آفتاب، فشار و دمای متفاوت آب مقاومت لازم را داشته باشد. این متریال انعطاف بالایی داشته به همین دلیل در یک پکیج کوچک با وزن بسته بندی 8 کیلوگرمی عرضه می شود. این این وزن شامل استخر به همراه پمپ تصفیه فیلتری آن می باشد. پمپ تصفیه ای که دارای قدرت 1249 لیتر در ساعت بوده و از فیلتر کاغذی قابل تعویض و شستشو برخوردار است.

استخر ایزی ست خودکار بست وی دارای ابعاد راه اندازی شده (قطر: 244 سانتی متر، ارتفاع: 61 سانتی متر) بوده و تا مقدار 1880 لیتر آب در خود جای می دهد. روی دیواره بدنه اصلی دو دریچه آب برای نصب انواع پمپ تصفیه تعبیه شده و برای تعویض راحت تر آب نیز یک دریچه تخلیه در قسمت کف به کار برده شده است. از ویژگی های دیگر این استخر می توان به نصب سریع و بدون استفاده از پایه و فریم اشاره کرد تا نیازی به نصاب استخر پیش ساخته نیز نباشد. برای خرید استخر ایزی ست قابل حمل بست وی می توانید به روش اینترنتی، تلفنی و یا حضوری اقدام به ثبت سفارش در نمایندگی اینتکس کنید.

قطر
244 سانتی متر
ارتفاع
61 سانتی متر
عمق
51 سانتی متر
ظرفیت
1880 لیتر
جنس بدنه
PVC و الیاف شمعی
وزن
8 کیلوگرم
پمپ تصفیه
فیلتری 1249 لیتر
درپوش
ندارد
زیرانداز
ندارد
نردبان
ندارد
سایر ویژگی ها
دارای دریچه تخلیه آب
دارای دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...