استخر ایزی ست

استخر فست ست بست وی با پمپ تصفیه مدل 57270

از {{model.count}}

bestway 57270 portable fast set pool

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

استخر فست ست بست وی مدل 57270 همراه پمپ تصفیه عرضه میگردد، این استخر فست دارای بدنه ای ساخته شده از جنس پی وی سی سه لایه و همچنین یک لایه باد شو ساخته شده از پی وی سی وینیل، مناسب برای استفاده در داخل حیاط منازل، باغ و ویلا، برای خرید و قیمت استخر فست ست از فروشگاه مستر اینتکس اقدام کنید.

استخر فست ست بست وی با پمپ تصفیه مدل 57270، از سری استخر ایزی ست های ساخته شده برند بست وی می باشد، استخر های تولید شده بست وی در چندین مدل هستند که عبارت اند از، استخر بادی، استخر ایزی ست و استخر پیش ساخته که استخر ایزی ست دارای طراحی مشابه به استخر بادی و استخر پیش ساخته دارد، این استخر پیش ساخته دارای حجم بسته بندی بسیار کمتر و سبک تر و همچنین کیفیت ساخت بسیار بالایی می باشد که تا حدودی تا استخر پیش ساخته برابری می کند.

استخر ایزی ست بر خلاف استخر بادی تماما باد شو نیست و بر خلاف استخر پیش ساخته از ساختار فریمی برخوردار نیست، این نوع استخر دارای یک لایه باد شو در بالای آن و که مانند استخر بادی می باشد و ما بقی بدنه استخر ایزی ست همانند استخر پیش ساخته از پی وی سی سه لایه ساخته شده است. همانطور که گفته شد این محصول ساخت برند نام آشنا بست وی می باشد، بست وی یکی از تولیدکنندگان بزرگ و مطرح لوازم بادی و محصولات تفریحی می باشد که با خرید استخر بادی و پیش ساخته می توانید در فصل های گرم تفریحی شاد و مهیج را داشته باشید.

ابعاد این استخر ایزی ست برابر است با 305 سانتی متر به قطر و ارتفاعی برابر با 76 سانتی متر است که ابعادی مناسب برای استخر پیش ساخته می باشد، با توجه به ابعاد ذکر شده این استخر فست ست دارای ظرفیت آبی برابر با 3638 لیتر است که ظرفیتی مناسب برای استخر است، شایان ذکر است که برای تصفیه آب این حجم از آب بست وی در داخل بسته بندی آن پمپ تصفیه آب قرار داده است که با اتصال آن به بدنه استخر فست ست دیگر نیازی به تعویض مجدد آب استخر نخواهید داشت. برای خرید استخر فست ست بست وی با پمپ تصفیه مدل 57270 می توانید از فروشگاه اینتکس مستر اینتکس اقدام به عمل آورید. فروشگاه اینتکس تمامی محصولات خود را با ضمانت اصالت کالا و نازلترین قیمت بفروش می رساند.

قطر
۳۰۵ سانتی متر
ارتفاع
۷۶ سانتی متر
عمق
۶۶ سانتی متر
ظرفیت
۳۶۳۸ لیتر
جنس بدنه
PVC و الیاف شمعی
وزن
۱۰ کیلوگرم
پمپ تصفیه
فیلتری ۱۲۴۹ لیتر
درپوش
ندارد
زیرانداز
ندارد
نردبان
ندارد
سایر ویژگی ها
دارای دریچه تخلیه آب
دارای دفترچه راهنما
قابل استفاده برای پرورش ماهی
قابل استفاده برای کشاورزی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...