استخر پیش ساخته

استخر پیش ساخته 4.5 متری اینتکس مدل 28273

از {{model.count}}

intex 28273 frame pool

تعداد
نوع
13,600,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

استخر پیش ساخته 4.5 متری اینتکس مدل فریمی بزرگترین استخر پیش ساخته فریمی در رنگ آبی با عمق زیر 1 متر محسوب شده که به منظور تفریحات آبی سنین مختلف و برای خانواده ها جهت راه اندازی در ویلا ، باغ و حیاط منزل توسط نمایندگی اینتکس عرضه شده است.

استخر پیش ساخته 4.5 متری اینتکس مدل بزرگ از سری استخر پیش ساخته با عمق زیر 1 متر بوده که به منظور تفریحات آبی سنین مختلف و شنا کودکان توسط شرکت اینتکس عرضه شده است. استخر پیش ساخته اینتکس مدل فریمی دارای ساختار راه اندازی ساده ای بوده و خود مصرف کنندگان نیز می توانند با استفاده از دفترچه راهنما خود اقدام به احداث استخر پیش ساخته مورد نظر کنند. ساختار بدنه شامل یک محفظه نگهدارنده آب و چند فریم و پایه برای اتصال به هم بوده که دو دریچه آب برای نصب پمپ تصفیه آب روی بدنه اصلی و یک دریچه تخلیه آب در قسمت کف تعبیه شده است.

ابعاد راه اندازی شده این محصول برابر با (طول: 450 سانتی متر ، عرض: 220 سانتی متر ، ارتفاع: 84 سانتی متر) بوده به همین دلیل گزینه مناسبی برای تفریحات آبی تابستانی خانواده های کم جمعیت خواهد بود. با توجه به اینکه این نوع استخر ها را تا قسمت لبه از آب پر نمی کنند از همین رو جهت جلوگیری از سر ریز شدن آب عمق مفید آن را 74 سانتی متر در نظر می گیرند به همین دلیل به میزان 7127 لیتر آب را در خود جای می دهد. این میزان ظرفیت آب و ابعاد امکان استفاده از این استخر را به عنوان استخر پیش ساخته پرورش ماهی به مصرف کنندگان می دهد.

جنس بدنه اصلی و نگهدارنده آب استخر پیش ساخته روکار اینتکس ترکیبی از PVC وینیل با الیاف شمعی بوده که بدنه ای با ساختار سه لایه ایجاد کرده است به همین دلیل در برابر فشار و دمای متفاوت آب ، نور آفتاب و همچنین ساییدگی های سطحی مقاوم خواهد بود. از این متریال برای بسیاری از انواع استخر پیش ساخته تولید شده با ضخامت های مختلف استفاده می شود. متریالی که انعطاف پذیری بالایی داشته تا در حجم و اندازه های کوچکتری قابل جمع شدن باشد. این بدنه توسط فریم و پایه هایی از جنس آلومینیوم گالوانیزه راه اندازی شده و شکل می گیرد. فریم هایی که کاملا ضد زنگ بوده و در کنار تحمل وزن بالای خود دارای وزن سبکی می باشد تا توسط انواع وسیله های نقلیه قابل حمل باشد. جهت خرید استخر پیش ساخته 4.5 متری روکار و توکار اینتکس می توان به سایت نمایندگی اینتکس مراجعه و سفارش خود را ثبت کنید.


استخر پیش ساخته فریمی اینتکس با طول 4.5 متر، بزرگترین استخر پیش ساخته کم عمق با بدنه آبی رنگ بوده در میان پر فروش ترین استخر آماده و قابل حمل قرار می گیرد. این محصول در واقع در 4 سایز مختلف تولید شده که این مدل بزرگترین سایز محسوب می شود تا فضایی لازم برای تفریحات آبی کودکان و ریلکس کردن در آب برای سنین بزرگسالان ایجاد کند. استخر فریمی آبی اینتکس مدل سبک و کم حجم انواع استخر پیش ساخته فریمی بزرگ محسوب شده که امکان جا به جایی، نصب و استفاده راحتی را برای مصرف کنندگان فراهم می سازد تا بدون کمک گرفتن از نصاب ها و صرفه جویی در هزینه، استخر مورد نظر را در هر مکانی مورد نظری راه اندازی کرده و استفاده نمایید. برای آشنایی بیشتر با این استخر پیش ساخته ارزان در ادامه به بررسی کامل تر آن خواهیم پرداخت...

استخر پیش ساخته میله ای

طراحی و ساختار بدنه استخر پیش ساخته

طراحی و ساختار بدنه استخر پیش ساخته خانگی اینتکس به صورت مستطیلی بوده و شامل بدنه نگهدارنده آب، فریم و پایه های نصب شونده می باشد بنابراین برای احداث استخر پیش ساخته intex می بایست ابتدا بدنه اصلی را روی سطحی صاف و بدون اشیای تیز پهن کرده و سپس فریم و پایه ها را با توجه به دفترچه راهنما روی بدنه اصلی متصل کنید تا شکل و استحکام لازم را به خود بگیرد. روی بدنه اصلی دو دریچه آب برای نصب انواع پمپ تصفیه تعبیه شده و برای تعویض آب نیز از دریچه تخلیه در قسمت کف استفاده شده که کار را برای مصرف کنندگان راحت تر کرده است. روی فریم های نصب شده در قسمت لبه امکان نصب لوازم جانبی مانند چراغ، آبپاش و ... نیز فراهم خواهد بود.

جنس بدنه و فریم استخر پیش ساخته

جنس بدنه و متریال مهمترین ویژگی در تولید انواع استخر پیش ساخته محسوب شده از همین رو در این استخر نیز توجه زیادی به آن شده است. بدنه نگهدارنده آب ساخته شده از پلاستیک PVC وینیل با ترکیبی از الیاف شمعی برزنتی بوده که بدنه ای ضخیم و مقاوم در برابر دما و فشار آب ایجاد کرده است. این متریال هنگام استفاده در برابر نور آفتاب نیز مقاوم بوده اما در صورت ماندگاری بیشتر در فضای باز بهتر است از یک سایه بان برای طول عمر بیشتر استخر خود استفاده کنید. این بدنه توسط فریم هایی از جنس آلومینیوم گالوانیزه راه اندازی می شود. این آلیاژ بسیار سبک و کاملا ضد زنگ بوده و از طرفی دارای تحمل وزن بالایی می باشد بنابراین حمل آن توسط انواع وسیله های نقلیه را راحت تر کرده است.

ابعاد، وزن و ظرفیت آب استخر پیش ساخته

ابعاد استخر فریمی اینتکس برابر با (طول: 450 سانتی متر، عرض: 220 سانتی متر، 84 سانتی متر) در حالت راه اندازی شده بوده که ارتفاع ذکر شده برای آن تا لبه استخر می باشد بنابراین برای جلوگیری از سر ریز شدن آب عمق مفید آن را 74 سانتی متر در نظر می گیرند در نتیجه ظرفیت آب آن به 7127 لیتر می رسد. این محصول در یک پکیج بسته بندی شده و با وزن 40 کیلوگرمی عرضه می شود. با توجه به حجم کم در حالت جمع شده می توانید استخر مورد نظر را با استفاده از انواع وسیله های نقلیه بدون صندوق در هر مکانی حمل کنید.

ابعاد استخر پیش ساخته ویلا

در پایان...

استخر پیش ساخته فریمی آبی رنگ اینتکس سایز بزرگ، مقرون به صرفه ترین استخر فریمی پرتابل عرضه شده توسط نمایندگی اینتکس بوده که برای استفاده در فضای باز و بسته به منظور تفریحات آبی و آب درمانی کاربرد خواهد داشت. استخری با روند راه اندازی سریع و آسان، وزن سبک و کیفیت ساخت بالا که می تواند گزینه خوبی برای تفریحات آبی تابستانی خانواده های کم جمعیت باشد. برای خرید استخر پیش ساخته فریمی می توانید با ثبت سفارش در سایت و یا به روش تلفنی محصول خود را درب منزل دریافت کنید.

طول
450 سانتی متر
عرض
220 سانتی متر
ارتفاع
84 سانتی متر
عمق
74 سانتی متر
ظرفیت
7127 لیتر
جنس بدنه
PVC و الیاف شمعی
جنس فریم و پایه
آلومینیوم گالوانیزه
وزن
40 کیلوگرم
سایر ویژگی ها
دارای دریچه آب برای پمپ تصفیه
دارای دریچه تخلیه آب
دارای دفترچه راهنما
مناسب سنین بالای 6 سال
قابلیت راه اندازی توکار
قابل استفاده برای پرورش ماهی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...