استخر ایزی ست

استخر ایزی ست بست وی قطر 305 مدل 57307

از {{model.count}}

bestway 57307 fast set portable pool

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

استخر ایزی ست بست وی قطر 305 مدل 57307، ساخته شده از پی وی سی سه لایه و پی وی سی وینیل، مناسب برای استفاده در حیاط باغ و ویلا، نصب و راه اندازی بسیار راحت برای استعلام قیمت اسخر فست ست از فروشگاه مستر اینتکس اقدام کنید.

استخر ایزی ست بست وی قطر 305 مدل 57307 از سری استخر فست ست یا همان ایزی ست می باشد که توسط برند بست وی ساخته شده است، استخر فست ست از جدیدترین محصولات برند بست وی می باشد، که این امکان را به شما می دهد که بتوانید با انجام هزینه بسیار کم یک استخر با امکانات بسیار بالایی را تهیه کنید، استخر ایزی ست یا همان فست ست دارای طراحی بسیار مشابه به استخر پیش ساخته می باشد با این تفاوت که این استخر دارای یک لایه باد شو و فریم تشکیل دهنده ندارد و نصب آن به راحتی صورت می گیرد.

استخر ایزی ست طراحی بین استخر بادی و استخر پیش ساخته دارد. طراحی شبیه به استخر بادی و با متریال استخر پیش ساخته که یک گزینه بسیار مقرون به صرفه می باشد همچنین جمع آوری این محصول نیز به راحتی انجام می شود. متریال به کار رفته در ساخت این محصول  از پی وی سی سه لایه می باشد که مقاومت بسیار بالایی در برابر فشار از خودش نشان میدهد و درصورت برخورد شی تیز و یا حرارت مستقیم آسیب می بیند، البته در صورت آسیب دیدن این محصول به راحتی قابل تعمیر و استفاده مجدد می باشد.

ابعاد این محصول برابر است با 305 سانتی متر به قطر و ارتفاعی برابر با 76 سانتی متر که ابعادی مناسب برای استخر ایزی ست می باشد. این استخر را می توانید در حیاط منازل، باغ و ویلا استفاده کنید. بست وی بر روی این محصول محلی برای اتصال پمپ تصفیه قرار داده است که به صورت جداگانه می توانید آن را خریداری کنید. برای خرید و قیمت استخر ایزی ست بست وی مدل 57307 می توانید از فروشگاه مستر اینتکس اقدام به عمل آورید.

استخر ایزی ست بست وی قطر 305 سانتی متر بست وی یک محصول ایده آل برای استفاده خانوادگی و استفاده بعنوان استخر شنا و یا حتی استخر پرورش ماهی و یا ذخیره آب می باشد که دارای ابعاد استاندارد و مقاومت بالا در برابر برخورد اشیا و فشار آب داراست. در ادامه به توضیح درباره مزایا و معایب این استخر پیش ساخته برزنتی خواهیم پرداخت.

استخر اتوماتیک و خودکار اینتکس

طراحی و ساخت

طراحی این استخر پیش ساخته ایزی ست بست وی به صورت دایره بوده و دارای لبه بادشو می باشد که این لبه نقش نگهدارنده و شکل دهنده استخر است. با باد کردن این لبه و آب نمودن استخر، لبه بصورت اتوماتیک به دلیل وجود هوا به سمت بالا آمده و استخر شما شکل خود را خواهد گرفت. بدین صورت امکان استفاده از این استخر ایزی ست بعنوان استخر توپ نخواهد بود و فقط برای استفاده بعنوان استخر آب درنظر گرفته می شود. بر روی بدنه این استخر پیش ساخته نیز محل اتصال پمپ تصفیه آب وجود دارد که در صورت نیاز می توانید با تهیه جداگانه پمپ تصفیه و اتصال به استخر، آب استخر را تصفیه نموده و مدت زمان استفاده آن را افزایش دهید.


جنس بدنه و ابعاد استخر پیش ساخته

بدنه این استخر پرتابل بست وی از پی وی سی دو لایه برزنتی به همراه لایه های ابریشمی تشکیل شده است و از استحکام بسیار بالایی در برابر برخورد اشیا نوک تیز و ضربه در هنگام استفاده برخوردار می باشد. همچنین قسمت بادشو این استخر نیز از پی وی سی وینیل تشکیل شده است و در واقع حساس تر از مابقی بدنه استخر است. البته در صورت بروز هرگونه مشکل برای هر قسمت، می توانید به سادگی آن را تعمیر نموده و مجددا استفاده نمایید. استخر های ایزی ست همیشه به طور دایره طراحی شده اند و این استخر نیز دارای قطر ۳۰۵ سانتی متری می باشد که این قطر درواقع فضای مورد نیاز شما می باشد و قسمت بالایی استخر دارای قطر کمتری نسبت به کف استخر داراست. ارتفاع ۷۶ سانتی متری و عمق ۶۶ سانتی متری نیز این استخر فست ست را به یک استخر خانوادگی و مناسب برای تفریحات آبی تبدیل کرده است.


ظرفیت آب و وزن استخر

استخر قابل حمل ایزی ست با قطر ۳ متر بست وی دارای ابعاد استاندارد و مناسب برای استفاده در فضاهای بسته و یا باز همانند باغ و ویلا و حیاط نیز می باشد که این ابعاد ذکر شده، ظرفیت آبی برابر با ۳۶۳۸ لیتر به محصول بخشیده است. برای آسودگی در تخلیه بر روی یدنه استخر شیر تخلیه تعبیه شده است که به کمک سرشیلنگی قادر به تخلیه آب در مکانی دیگر و یا استفاده برای آبیاری خواهید بود. وزن ۹ کیلوگرمی این کالا نیز یکی دیگر از ویژگی های این محصول بشمار می رود که به شما امکان جابجایی استخر را خواهد داد و درر صورت نیاز می توانید به سادگی محصول را جابجا نموده و در مکانی دیگر از آن استفاده نمایید.


جمع بندی

استخر فست ست بست وی دارای بدنه ای با مقاومت بالا و ابعاد استاندارد و همچنین ظرفیت مناسب می باشد که بصورت پرتابل بوده و قابلیت جابجایی پس از تخلیه آب را نیز دارد. امکان اتصال پمپ تصفیه آب و همچنین شیر تخلیه تعبیه شده روی بدنه نیز از دیگر ویژگی های مثبت کالا به شمار می روند. در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر درباره این محصول یا محصولات دیگر از طریق بخش تماس با ما، با مشاورین ما ارتباط برقرار نمایید.

قطر
۳۰۵ سانتی متر
ارتفاع
۷۶ سانتی متر
عمق
۶۶ سانتی متر
ظرفیت
۳۶۳۸ لیتر
جنس بدنه
PVC و الیاف شمعی
وزن
۹ کیلوگرم
پمپ تصفیه
ندارد
درپوش
ندارد
زیرانداز
ندارد
نردبان
ندارد
سایر ویژگی ها
دارای دریچه آب برای پمپ تصفیه
دارای دریچه تخلیه آب
دارای دفترچه راهنما
قابل استفاده برای پرورش ماهی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...