استخر ایزی ست

استخر فست ست پرتابل بست وی مدل 57457

از {{model.count}}

bestway 57457 portable above ground pool

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

استخر فست ست پرتابل بست وی با قطر 3 متر یکی از مدل های کوچک از سری استخر پیش ساخته ایزی ست شرکت بست وی محسوب شده که به همراه یک پمپ تصفیه آب فیلتری توسط نمایندگی اینتکس عرضه می شود. این محصول دارای کیفیت ساخت بسیار خوبی نسبت به انواع استخر بادی بوده و برای تمامی سنین قابل استفاده خواهد بود.

استخر فست ست پرتابل بست وی با قطر 3 متر یکی از پر فروش ترین استخر پیش ساخته اتوماتیک در میان سایز های کوچک بوده که جهت تفریحات آبی سنین بالای 6 سال و ریلکس کردن در آب برای سنین بزرگسال عرضه شده است. این محصول در مدل های مشابه نیز تولید شده که تفاوت های کوچکی در میان آنها می باشد. یکی از این تفاوت های مهم در داشتن پمپ تصفیه آب فیلتری است. پمپ تصفیه ای با قدرت 1249 لیتر در ساعت که در کنار استخر مربوطه قرار داده شده و امکان تعویض و شستشوی راحت فیلتر کاغذی درون پمپ را فراهم می سازد تا از آب درون استخر ایزی ست خانگی بست وی چند بار بدون تخلیه و تعویض استفاده نمایید.

استخر پیش ساخته فست ست بست وی دارای ابعاد 305 در 66 سانتی متر بوده و تا 3200 لیتر ظرفیت آب خواهد داشت. بدنه اصلی تولید شده از جنس و متریال پلاستیک PVC ضخیم می باشد به همین دلیل فشار و دمای متفاوت آب را به راحتی تحمل خواهد کرد. این نوع جنس بدنه به دلیل انعطاف بالای خود در ابعاد کوچکتری جمع شده و با وزن بسته بندی 10.5 کیلوگرمی عرضه می شود. از ویژگی های دیگر این محصول می توان به داشتن دو دریچه آب روی دیواره بدنه اصلی جهت اتصال پمپ تصفیه، دریچه تخلیه آب و همچنین قابلیت راه اندازی سریع و آسان و بدون فریم اشاره کرد. برای خرید استخر فست ست پرتابل بست وی می توانید به روش آنلاین، تلفنی و حتی حضوری به نمایندگی اینتکس مراجعه کنید.

قطر
۳۰۵ سانتی متر
ارتفاع
۶۶ سانتی متر
عمق
۵۶ سانتی متر
ظرفیت
۳۲۰۰ لیتر
جنس بدنه
PVC و الیاف شمعی
جنس فریم و پایه
آلومینیوم گالوانیزه
وزن
۱۰.۵ کیلوگرم
پمپ تصفیه
فیلتری ۱۲۴۹ لیتر
درپوش
ندارد
زیرانداز
ندارد
نردبان
ندارد
سایر ویژگی ها
دارای دریچه تخلیه آب
دارای دفترچه راهنما
قابل استفاده برای پرورش ماهی
قابل استفاده برای کشاورزی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...