استخر ایزی ست

استخر پیش ساخته فست ست بست وی مدل 57269

از {{model.count}}

bestway 57269 fast set pool

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

استخر پیش ساخته فست ست بست وی با قطر 305 سانتی متر یکی از پر فروش ترین استخر ایزی ست با قابلیت راه اندازی اتوماتیک بوده که توسط نمایندگی اینتکس عرضه می شود. این محصول دارای پمپ تصفیه آب فیلتری به همراه خود بوده و می توان آن را در فضای باز نیز راه اندازی کرد.

استخر پیش ساخته فست ست متفاوت ترین مدل از سری استخر آماده و قابل حمل بدون نیاز به فریم برای نصب محسوب شده که توسط شرکت بست وی تولید و عرضه می شود. این استخر بادی پیش ساخته دارای ابعاد 305 در 76 سانتی متر بوده که می تواند تا مقدار 3800 لیتر آب در خود جای دهد از همین رو بهترین گزینه برای تفریحات آبی کودکان بالای 6 سال و حتی استفاده برای بزرگسالان جهت ریلکس کردن در آب خواهد بود. برای احداث استخر پیش ساخته ایزی ست بست وی می بایست لبه بادشو را توسط انواع پمپ باد راه اندازی کرده و سپس استخر را از آب پر کنید تا به مرور زمان شکل و استحکام لازم را به شکل خودکار به خود بگیرد.

جنس و متریال بدنه اصلی از پلاستیک PVC وینیل ضخیم و با دوام بوده که در برابر فشار و دمای متفاوت آب مقاومت لازم را خواهد داشت. این متریال انعطاف بالایی برای جمع شدن در ابعاد کوچکتر داشته و در صورت استفاده در برابر نور آفتاب آسیبی نخواهد دید. روی بدنه اصلی دو دریچه آب برای نصب انواع پمپ تصفیه و یک دریچه تخلیه در قسمت کف برای تعویض راحت تر آب به کار برده شده است. همراه استخر پیش ساخته اتوماتیک بست وی یک پمپ تصفیه آب فیلتری قرار داده شده که امکان تعویض و شستشوی فیلتر کاغذی داخل آن به سادگی فراهم خواهد بود. این محصول در یک پکیج بسته بندی شده و با وزن 10 کیلوگرمی عرضه می شود. برای خرید استخر فست ست پیش ساخته بست وی می توانید به روش اینترنتی، تلفنی و حتی حضوری به نمایندگی اینتکس مراجعه کنید.

قطر
۳۰۵ سانتی متر
ارتفاع
۷۶ سانتی متر
عمق
۶۶ سانتی متر
ظرفیت
۳۸۰۰ لیتر
جنس بدنه
PVC و الیاف شمعی
وزن
۱۰ کیلوگرم
پمپ تصفیه
فیلتری 2006 لیتر
درپوش
ندارد
زیرانداز
ندارد
نردبان
ندارد
سایر ویژگی ها
دارای دریچه تخلیه آب
دارای دفترچه راهنما
قابل استفاده برای پرورش ماهی
قابل استفاده برای کشاورزی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...