لوازم یدکی استخر پیش ساخته

کاور استخر پیش ساخته 4 متری بست وی مدل 58107

از {{model.count}}

bestway 58107 above ground pools solar cover

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

کاور استخر پیش ساخته 4 متری بست وی مناسب برای بزرگترین استخر فریمی مستطیلی با ارتفاع زیر 1 متر بوده که توسط نمایندگی اینتکس جهت محافظت از فضای داخلی و آب درون استخر عرضه می شود. این محصول مهمترین لوازم جانبی استخر پیش ساخته محسوب شده که می توانید برای استخری که فاقد این کالا بوده به صورت مجزا تهیه کنید.

کاور استخر پیش ساخته 4 متری بست وی یکی از پر کاربرد ترین لوازم جانبی استخر پیش ساخته محسوب شده که برای محافظت از فضای داخلی استخر مورد نظر و آب درون آن استفاده می شود. این محصول تولید شده از متریال پلی اتیلن و PVC بوده که ترکیبی مقاوم و ضخیم را ایجاد کرده تا در برابر نفوذ گرد و غبار و زباله به آن و همچنین نور آفتاب مقاومت لازم را داشته باشد.

ابعاد کاور استخر قابل حمل بست وی برابر با 410 در 226 سانتی متر بوده از همین رو تنها برای استخر پیش ساخته فریمی مستطیلی بست وی که دارای ابعاد 400 در 211 سانتی متر بوده استفاده می شود از همین رو تنها قسمت رویه استخر بلکه تا فریم های به کار برده شده در قسمت لبه بدنه اصلی را پوشش خواهد داد. این کالا در یک پکیج بسته بندی شده و با وزن 1.2 کیلوگرم عرضه می شود. برای خرید کاور استخر پیش ساخته 4 متری بست وی می توانید به روش آنلاین و یا تلفنی سفارش خود را در نمایندگی اینتکس ثبت کنید.

وزن
۱.۲ کیلوگرم
جنس بدنه
پلاستیک
ابعاد
410 در 226 سانتی متر

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...