لوازم یدکی استخر پیش ساخته

دستگاه شنا استخر پیش ساخته بست وی مدل 58517

از {{model.count}}

bestway 58517 swim fitness system

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

دستگاه شنا استخر پیش ساخته بست وی، جدید ترین دستگاه ورزشی آبی عرضه شده توسط نمایندگی اینتکس بوده که برای موج سازی در آب استخر مربوطه جهت شنا کردن ثابت مورد استفاده قرار می گیرد. تردمیل آبی استخر قابلیت تنظیم سرعت موج سازی آب و نمایش زمان و میزان کالری سوزی را داشته و از طرفی دارای کنترل از راه دور می باشد.

دستگاه شنا استخر پیش ساخته بست وی، یکی از جدید ترین لوازم حرفه ای شنا برای سنین مختلف کودکان تا بزرگسالان بوده که با ایجاد موج مصنوعی در آب استخر چالشی برای شنا کردن ثابت در آب را فراهم می سازد. این دستگاه شنا قابل حمل قابلیت نصب و راه اندازی بسیار راحتی داشته و بایستی به گونه ای در استخر نصب شود که قسمت موج ساز پایین دستگاه کاملا در آب قرار بگیرد. این محصول با برق شهری کار کرده و امکان تنظیم سرعت ایجاد موج در آب را بین 39 متر در دقیقه الی 78 متر در دقیقه دارد. تغییر سرعت آب در رنج های تعیین شده به راحتی توسط کنترل دستگاه و یا کنترل از راه دور آن فراهم می باشد بنابراین هر چقدر سرعت ذکر شده را افزایش دهید میزان موج سازی نیز برای افزایش سرعت شنای خود بیشتر خواهد شد.

ابعاد دستگاه شنا موج ساز بست وی برابر با 72 × 48 × 83.5 سانتی متر بوده و در مجموع وزن بسته بندی 53.5 کیلوگرمی خواهد داشت. از ویژگی های مهم در این محصول می توان به داشتن نمایشگر جهت نشان دادن وضعیت دستگاه، نمایش بازه سرعت موج سازی انتخاب شده، نشان دادن زمان و کالری مصرف شده اشاره کرد. در واقع دستگاه شنا استخر بست وی نوعی تردمیل آب محسوب شده که با شنا کردن ثابت موجب چربی سوزی و سلامت بدن افراد خواهد شد. این دستگاه بهترین گزینه برای نصب در استخر هایی که حداقل عمق 1 متری داشته مناسب خواهد بود. از نظر قطر و ابعاد استخر نیز بهتر است برای استخر پیش ساخته با ابعاد 244 سانتی متر الی 457 سانتی متر استفاده شود. برای خرید دستگاه شنا استخر پیش ساخته می توانید به دو روش آنلاین و یا تلفنی سفارش خود را در نمایندگی اینتکس ثبت کنید.

وزن
۵۳.۵ کیلوگرم
جنس بدنه
پلاستیک

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...