لوازم یدکی استخر پیش ساخته

اسکیمر رباتی استخر پیش ساخته بست وی مدل 58482

از {{model.count}}

bestway 58482 above ground pools skimmer

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

اسکیمر رباتی استخر پیش ساخته بست وی با موتور و باتری شارژی داخلی، یکی از قوی ترین جارو اسکیمر رباتی عرضه شده توسط نمایندگی اینتکس بوده که جهت پاک سازی آب و کف انواع استخر پیش ساخته گرد و مستطیلی مورد استفاده قرار می گیرد.

اسکیمر رباتی استخر پیش ساخته بست وی، جدید ترین مدل از سری جارو اسکیمر با قابلیت کارکرد اتوماتیک بوده که توسط فروشگاه اینتکس عرضه می شود. کارکرد کلی این ربات اسکیمر به گونه ای بوده که در قسمت کف استخر در حالت پر از آب قرار گرفته و پس از عبور آب از خود به صورت خودکار حرکت کرده و زباله های ریز و درشت داخل استخر را جذب مخزن و سبد توری خود می کند. در قسمت فوقانی بدنه اصلی یک استارتر با بند تعبیه شده که با هر کشیدن آن، این دستگاه شروع به حرکت در کف استخر خواهد کرد.

یکی از تفاوت های اصلی این اسکیمر ربات استخر بست وی در داشتن یک موتور برقی در داخل خود برای حرکت قوی تر بوده که توسط باتری شارژی تعبیه شده در کنار موتور کار می کند. این باتری شارژی در بازه زمانی 5 الی 6 ساعته شارژ شده و به مدت 90 دقیقه به صورت مداوم کار می کند. جهت صرفه جویی در انرژی، یک سنسور مخصوص برای این محصول در نظر گرفته شده که در صورت خارج کردن آن از آب موتور آن متوقف می شود. ویژگی دیگر این اسکیمر داشتن سیستم جهت یاب بوده که در زمان برخورد به دیواره های استخر مسیر خود را تغییر می دهد.

اسکیمر ربات استخر قابل حمل برای استخر های گرد تا قطر 7 متر و برای استخر مستطیلی تا طول 10 متر قابل استفاده می باشد. ابعاد کلی آن برابر با 45 در 33 در 30 سانتی متر بوده و در یک پکیج با وزن بسته بندی 7.5 کیلوگرمی عرضه می شود. برای خرید اسکیمر رباتی استخر پیش ساخته بست وی کافیست سفارش خود را به روش آنلاین و یا تلفنی در نمایندگی اینتکس ثبت کنید.

وزن
۷.۵ کیلوگرم
جنس بدنه
پلاستیک

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...