لوازم یدکی استخر پیش ساخته

تاتامی زیرانداز فومی استخر بست وی مدل 58639

از {{model.count}}

bestway 58639 portable pool mat

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

تاتامی زیرانداز فومی استخر بست وی یکی از پر طرفدار ترین و بهترین زیرانداز چند تکه با قابلیت اتصال به یکدیگر بوده که توسط نمایندگی اینتکس عرضه می شود. این محصول در یک پکیج 9 عددی عرضه شده و مجموعا در کنار هم ابعادی برابر با 1.5 در 1.5 متر ایجاد می کند.

تاتامی زیرانداز فومی استخر بست وی یکی از نرم ترین و با کیفیت ترین زیرانداز برای پوشش کف انواع استخر پیش ساخته، استخر بادی و حتی استفاده در سفر های کمپینگ و طبیعت گردی بوده که توسط شرکت اینتکس عرضه می شود. این محصول در یک پکیج 9 عددی تولید و رنگ طوسی تولید شده که هر قطعه آن دارای ابعاد 50 در 50 سانتی متر با ضخامت نیم سانتی متری می باشد از همین رو به سادگی قابلیت اتصال به یکدیگر را داشته تا در نهایت زیراندازی با ابعاد 1.5 در 1.5 متر ایجاد کند.

جنس و متریال تاتامی زیرانداز بست وی از فوم پلی اتیلن بوده که خاصیت فشردگی دارد از همین رو در برابر فشار های ناشی از وزن زیاد، نور آفتاب و برخورد آب کاملا مقاوم خواهد بود. پکیج این محصول دارای وزنی حدود 700 گرم بوده که وزنی بسیار سبک محسوب می شود. برای خرید تاتامی زیرانداز استخر و مسافرت بست وی می توانید به روش آنلاین و یا تلفنی سفارش خود را در نمایندگی اینتکس ثبت کنید.

ابعاد
۵۰ در ۵۰ سانتی متر
وزن
۷۰۰ گرم
جنس بدنه
فوم پلی اتیلن
تعداد
۹ عدد

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...