لوازم یدکی استخر پیش ساخته

سایه بان چادر استخر پیش ساخته بست وی مدل 58612

از {{model.count}}

bestway 58612 above ground pools sunshade

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

سایه بان چادر استخر پیش ساخته بست وی، یکی از جدید ترین و کاربردی ترین لوازم جانبی استخر آماده و قابل حمل محسوب شده که توسط نمایندگی اینتکس عرضه می شود. این سایه بان برای انواع استخر پیش ساخته گرد فریمی و ایزی ست که قطر زیر 6 متر داشته قابل استفاده خواهد بود.

سایه بان استخر پیش ساخته بست با طرح چادر، یکی از پر کاربرد ترین و بهترین لوازم جانبی برای پوشش انواع استخر پیش ساخته فریمی و ایزی ست گرد بوده که توسط فروشگاه اینتکس عرضه می شود. این محصول همانند یک چادر مسافرتی عصایی از ساختار راه اندازی میله ای برخوردار بوده و زمان کوتاهی را برای نصب شدن از شما خواهد گرفت. ابعاد این محصول در حالت راه اندازی شده برابر با (قطر: 600 سانتی متر،  ارتفاع: 295 سانتی متر) بوده که می تواند تمام انواع استخر آماده گرد فریمی و ایزی ست هایی که قطر زیر 6 متر دارند را پوشش می دهد.

جنس و متریال به کار برده شده در قسمت سقف و برخی از نقاط دیواره ها از پارچه پلی استر 190T با خاصیت ضد آب بودن تا مقدار 2000 میلی متر بارش باران بوده و از پوشش پلاستیک PVC برای دیواره ها استفاده شده است تا مانند پنجره امکان دیدن فضای بیرونی را داشته باشید. روی بدنه اصلی دو درب ورودی تعبیه شده که با زیپ امکان باز و بسته شدن را خواهد داشت. از ویژگی های دیگر این سایه بان می توان به فریم های فایبرگلاس مقاوم آن که توسط اتصالات استیل قابل نصب بوده اشاره کرد.

این محصول و فریم های آن توسط میخ و طناب همراه خود روی زمین مهار شده تا در برابر وزش باد نیز مقاومت لازم را داشته باشد. سایه بان استخر گرد بست وی در یک پکیج بسته بندی شده و با وزن 20 کیلوگرمی عرضه می شود. برای خرید سایه بان استخر پیش ساخته طرح چادر می توانید به روش آنلاین و یا تلفنی سفارش خود را در نمایندگی اینتکس ثبت کنید.

قطر
۶۰۰ سانتی متر
ارتفاع
۲۹۵ سانتی متر
وزن
۲۰ کیلوگرم
جنس بدنه
پلی استر

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...