لوازم یدکی استخر پیش ساخته

جارو اسکیمر استخر پیش ساخته بست وی مدل 58212

از {{model.count}}

bestway 58212 above ground pools skimmer

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

جارو اسکیمر استخر پیش ساخته بست وی، یکی از کاربردی ترین لوازم جانبی استخر پیش ساخته به منظور نظافت دیواره‌ها، قسمت کف و آب استخر مورد نظر بوده که توسط نمایندگی اینتکس عرضه می‌شود. این محصول دارای میله قابل رگلاج با طول تقریبا 2 متر بوده تا برای انواع استخر زیر 5 متر طول یا قطر مناسب باشد.

جارو اسکیمر استخر پیش ساخته بست وی یکی از پر کاربرد ترین لوازم جانبی در زمینه نظافت فضای داخلی انواع استخر آماده و قابل حمل بوده که توسط فروشگاه اینتکس عرضه می شود. این محصول دارای یک میله یا دسته آلومینیومی سبک و مقاوم به طول 190 سانتی متر بوده که قابل رگلاج و تغییر سایز خواهد بود تا به راحتی به تمامی فضای داخلی استخر جهت تمیز کردن دیواره ها و قسمت کف دسترسی داشته باشید. دو فرچه بزرگ و کوچک که مدل بزرگ دارای بُرس بوده جهت مکش زباله‌های آبی و پاک سازی هر چه بهتر سطوح رسوب گرفته در نظر گرفته شده است.

نحوه کارکرد این جارو نظافت استخر پیش ساخته به گونه‌ای بوده که توسط لوله پلاستیکی بلند خود به انواع پمپ تصفیه با قدرت بالای 2006 لیتر در ساعت قابل اتصال بوده تا توسط قدرت مکش پمپ‌ها، زباله‌ها و رسوب‌های درون استخر و حتی آب استخر را وکیوم کند. این زباله‌ها و رسوب‌ها در داخل مخزن مخصوص جمع شده و به راحتی قابل تخلیه و شستشو خواهد بود. از ویژگی‌های دیگر این کالا می‌توان به یراق های مخصوص اتصال به پمپ تصفیه و قابلیت استفاده از آن برای نظافت انواع استخر پیش ساخته زیر 5 متر طول یا قطر اشاره کرد. وزن بسته بندی اسکیمر استخر خانگی برابر با 2.5 کیلوگرم بوده و در یک پکیج عرضه می شود. برای خرید جارو اسکیمر استخر پیش ساخته بست وی کافیست به روش آنلاین و یا تلفنی به نمایندگی اینتکس مراجعه کنید.

وزن
۲.۵ کیلوگرم
جنس بدنه
پلاستیک

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...