لوازم یدکی استخر پیش ساخته

مخزن قرص کلر شناور دماسنج دار بست وی مدل 58209

از {{model.count}}

bestway 58209 above ground pools chemical floater

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

مخزن قرص کلر شناور استخر پیش ساخته بست وی به همراه دماسنج سرخود، یکی از کاربردی ترین لوازم جانبی استخر پیش ساخته در زمینه تصفیه و پاک سازی آب بوده که توسط نمایندگی اینتکس عرضه می‌شود. این محصول برای انواع قرص کلر با حداکثر قطر 7.6 سانتی متر مناسب خواهد بود.

مخزن قرص کلر شناور بست وی با دماسنج سرخود، یکی از کاربردی ترین لوازم جانبی انواع استخر پیش ساخته اینتکس و بست وی در زمینه تصفیه سازی آب بوده که توسط فروشگاه اینتکس عرضه می شود. این محصول تولید شده در سه رنگبندی مختلف بوده و دارای فضایی لازم برای قرار گیری انواع قرص کلر تا قطر 7.6 سانتی متر می باشد. مخزن داخلی شامل یک سبد نگهدارنده قرص کلر بوده که توسط یک درب پیچی مطمئن در داخل این شناور محفوظ می ماند. ساختار بدنه به گونه ای بوده که روی آب شناور مانده و حرکت خواهد داشت به همین دلیل مواد تصفیه‌ای به سادگی در آب پخش خواهد شد.

یکی از ویژگی‌های جدید در این سبد قرص کلر استخر بست وی داشتن دماسنج برای نمایش دمای آب در دو حالت درجه سانتی گراد و فارنهایت بوده تا قبل از استفاده از استخر اطلاعات لازم را در رابط با دمای آب داشته باشید. این کالا در یک پکیج بسته بندی شده و با وزن 400 گرمی عرضه می‌شود. برای خرید شناور قرص کلر استخر پیش ساخته بست وی کافیست به روش آنلاین و یا تلفنی سفارش خود را در نمایندگی اینتکس ثبت کنید.

وزن
۴۰۰ گرم
جنس بدنه
پلاستیک

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...