لوازم یدکی استخر پیش ساخته

درپوش استخر پیش ساخته مستطیلی بست وی مدل 58105

از {{model.count}}

bestway 58105 above ground pools solar cover

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

درپوش استخر پیش ساخته مستطیلی بست وی از مهمترین لوازم جانبی برای محافظت از فضای داخلی و آب درون استخر بوده که برای مدل 259 در 170 سانتی متر مورد استفاده قرار می گیرد. این درپوش دارای کیفیت ساخت بالاییی بوده و توسط نمایندگی اینتکس عرضه می شود.

درپوش استخر پیش ساخته فریمی مستطیلی یکی از مهمترین لوازم جانبی استخر روکار و توکار عرضه شده توسط فروشگاه اینتکس بوده که متناسب با استخر فریمی مستطیلی با طول و عرض 259 در 170 سانتی متر تولید شده است. این محصول دارای متریال پلی اتیلن و PVC با ضخامت بالا بوده که می تواند فضای داخلی استخر و آب درون آن را در برابر نور آفتاب و نفوذ گرد و غبار و زباله حفظ کند بنابراین یکی از حیاطی ترین لوازم جانبی برای استخر نام برده شده محسوب می شود. ابعاد باز شده خود کاور استخر پیش ساخته برابر با 264 در 174 سانتی متر بوده و دارای وزن بسته بندی 650 گرمی می باشد. برای خرید درپوش استخر پیش ساخته مستطیلی بست وی می توانید به صورت آنلاین و یا تلفنی سفارش خود را در نمایندگی اینتکس ثبت کنید.

وزن
۶۵۰ گرم
جنس بدنه
پلاستیک

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...