استخر پیش ساخته

استخر پیش ساخته آماده بست وی مدل 56681

از {{model.count}}

bestway 56681 above ground pool

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

استخر پیش ساخته آماده بست وی با ساختار فریمی گرد، یکی از سایز های متوسط از سری استخر پیش ساخته روکار عرضه شده توسط نمایندگی اینتکس محسوب شده که به همراه یک پمپ تصفیه آب فیلتری عرضه می شود. این محصول در کوتاه ترین زمان ممکن در فضای باز و بسته قابل نصب و راه اندازی بوده و می تواند برای خانواده های کم جمعیت بهترین گزینه باشد.

استخر پیش ساخته آماده بست وی با طراحی گرد و ساختار فریمی، یکی از مقرون به صرفه ترین استخر پیش ساخته قابل حمل برای تفریحات آبی در فصول گرما بوده که توسط فروشگاه اینتکس عرضه می شود. این محصول دارای ابعاد راه اندازی شده 366 در 76 سانتی متر بوده به همین جهت قادر است تا مقدار 6473 لیتر آب را در خود جای دهد در نتیجه گزینه بسیار خوبی برای استفاده سنین بالای 6 سال و بخصوص برای سنین بزرگسال جهت ریلکس کردن در آب خواهد بود. از ویژگی های کاربردی در این استخر پیش ساخته خانگی می توان به داشتن دو دریچه آب روی بدنه اصلی برای اتصال انواع پمپ تصفیه و یک دریچه تخلیه آب در قسمت کف اشاره نمود. گرچه همراه این استخر یک پمپ تصفیه آب فیلتری با قدرت 1249 لیتر در ساعت قرار داده شده که با برق شهری کار کرده و امکان تعویض فیلتر را به سادگی فراهم خواهد ساخت.

استخر پیش ساخته روکار بست وی بدنه ای تولید شده از متریال پلاستیک PVC با ترکیبی از الیاف شمعی داشته که متریالی ضخیم و سه لایه را ایجاد کرده تا در برابر فشار و دمای متفاوت آب و حتی نور آفتاب در زمان استفاده مقاومت لازم را داشته باشد. این متریال دارای انعطاف بالایی تا در ابعاد کوچکتری جمع شود. این بدنه توسط فریم و پایه هایی از آلیاژ آلومینیوم گالوانیزه شکل گرفته و نصب می شود. این آلیاژ ضد زنگ با وجود داشتن وزن سبک از تحمل وزن بالایی برخوردار خواهد بود. در صورتی که این استخر را از جعبه بسته بندی خود خارج کنید به دلیل داشتن وزن 26 کیلوگرمی به سادگی توسط انواع وسیله نقلیه صندوق دار قابل حمل خواهد بود. برای خرید استخر پیش ساخته آماده بست وی می توانید به روش حضوری، تلفنی و آنلاین به نمایندگی اینتکس مراجعه کنید.

قطر
۳۶۶ سانتی متر
ارتفاع
۷۶ سانتی متر
عمق
۶۶ سانتی متر
ظرفیت
۶۴۷۳ لیتر
جنس بدنه
PVC و الیاف شمعی
جنس فریم و پایه
آلومینیوم گالوانیزه
وزن
۲۶ کیلوگرم
پمپ تصفیه
فیلتری ۱۲۴۹ لیتر
درپوش
ندارد
زیرانداز
ندارد
نردبان
ندارد
سایر ویژگی ها
دارای دریچه تخلیه آب
دارای دفترچه راهنما
قابل استفاده برای پرورش ماهی
قابل استفاده برای کشاورزی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...