استخر پیش ساخته

استخر پیش ساخته عمق 1 متری بست وی مدل 56709

از {{model.count}}

bestway 56709 above ground portable pool

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

استخر پیش ساخته عمق 1 متری بست وی، عمیق ترین استخر فریمی گرد در سایز متوسط بوده که به همراه پمپ تصفیه آب فیلتری و یک نردبان توسط نمایندگی اینتکس عرضه می شود. این محصول بهترین گزینه برای تفریحات آبی خانواده های کم جمعیت بوده و به دلیل کیفیت ساخت بالای خود می توانید در فضای باز نصب و استفاده نمایید.

استخر پیش ساخته عمق 1 متر بست وی، یکی از جدید ترین استخر آماده و قابل حمل عرضه شده توسط فروشگاه اینتکس بوده که برای تفریحات آبی خانگی و فضای باز منازل شخصی مورد استفاده قرار می گیرد. این محصول در واقع دارای قطر 366 سانتی متر با ارتفاع 1 متر بوده که فضای لازم را برای تفریحات آبی سنین بالای 6 سال و همچنین برای ریلکس کردن در آب جهت سنین بزرگسال فراهم خواهد ساخت. با توجه به ابعاد ذکر شده، ظرفیت آب این استخر به 9150 لیتر رسیده که با داشتن فشار آب مناسب در بازه زمانی کوتاهی قابل پر شدن خواهد بود. روی بدنه اصلی دو دریچه آب برای نصب انواع پمپ تصفیه و یک دریچه تخلیه در قسمت کف به کار برده شده است.

استخر پیش ساخته ویلا بست وی بدنه ای ساخته شده از پلاستیک PVC وینیل با ترکیبی از الیاف شمعی داشته که بدنه ای با ضخامت سه لایه ایجاد کرده است تا در برابر فشار و دمای متفاوت آب، نور آفتاب و خراشیدگی های سطحی مقاوم باشد. این بدنه توسط فریم و پایه هایی از آلیاژ آلومینیوم گالوانیزه نصب و راه اندازی می شود. آلیاژ فریم و پایه ها دارای وزن سبک، تحمل وزن بالا و کاملا ضد زنگ بوده به همین دلیل طول عمر بالایی خواهند داشت. همراه این استخر پرتابل یک پمپ تصفیه آب با قدرت 1249 لیتر در ساعت قرار داده شده که امکان تعویض و شستشو فیلتر را به سادگی فراهم می سازد. همچنین برای راحتی در استفاده از استخر، یک نردبان پیش ساخته نیز در کنار این کالا قرار داده شده تا در مجموع وزن بسته بندی آن را به 40 کیلوگرم برساند. جهت خرید استخر پیش ساخته عمق 1 متری بست وی می توانید به صورت حضوری، آنلاین و یا تلفنی سفارش خود را در نمایندگی اینتکس ثبت کنید.

قطر
۳۶۶ سانتی متر
ارتفاع
100 سانتی متر
عمق
۹۰ سانتی متر
ظرفیت
۹۱۵۰ لیتر
جنس بدنه
PVC و الیاف شمعی
جنس فریم و پایه
آلومینیوم گالوانیزه
وزن
40 کیلوگرم
پمپ تصفیه
فیلتری ۱۲۴۹ لیتر
درپوش
ندارد
زیرانداز
ندارد
نردبان
ندارد
سایر ویژگی ها
دارای دریچه تخلیه آب
دارای دفترچه راهنما
مناسب سنین بالای 6 سال
قابلیت راه اندازی توکار
قابل استفاده برای کشاورزی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...