استخر پیش ساخته

استخر پیش ساخته داخل زمین بست وی مدل 5614Y

از {{model.count}}

bestway 5614Y outdoor portable pool

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

استخر پیش ساخته داخل زمین بست وی با ساختار فریمی گرد، از جدید ترین و بهترین استخر آماده و قابل حمل عرضه شده توسط نمایندگی اینتکس بوده که هم امکان احداث توکار و به امکان نصب به صورت روکار را خواهد داشت. استخری با ابعاد و ظرفیت آب بالا که به همراه خود لوازم‌های کاربردی از جمله پمپ تصفیه، درپوش و نردبان دارد.

استخر پیش ساخته داخل زمین بست وی با طراحی فریمی و گرد، از جدید ترین استخر آماده تولید شده توسط شرکت بست وی بوده که جهت تفریحات آبی خانگی، ویلا و باغ عرضه شده است. این محصول دارای ساختار بدنه دو تکه همانند دیگر مدل های مشابه خود بوده و از بدنه اصلی با ساختار یکدست برای ذخیره آب و از چند فریم و پایه برای نصب شدن بهره می برد. جهت احداث استخر پیش ساخته داخل زمین می توانید از نصاب های مجرب شرکت مستر اینتکس بهره مند شوید. این محصول دارای ابعاد 427 در 107 سانتی متر بوده به همین دلیل قادر است تا مقدار 13030 لیتر آب در خود جای دهد. این مقدار آب توسط پمپ تصفیه فیلتری 3028 لیتر همراه خود پاک سازی می شود تا نیازی به تعویض های مکرر این حجم از آب نباشد.

بدنه اصلی تولید شده از متریال ترکیبی الیاف شمعی با PVC وینیل بوده که ساختاری سه لایه را ایجاد کرده است. مقاومت بالای این متریال در برابر فشار و دمای متفاوت آب باعث افزایش طول عمر آن شده است. روی بدنه اصلی دو دریچه آب برای نصب انواع پمپ تصفیه و یک دریچه تخلیه در قسمت کف به کار برده شده است. این بدنه توسط فریم و پایه هایی از جنس آلومینیوم گالوانیزه سبک و کاملا ضد زنگ شکل می گیرد. آلیاژی که توان بالایی در تحمل وزن آب استخر داشته و امکان نصب در فضای داخل زمین و همچنین به صورت روکار را خواهد داشت.

همراه این استخر پیش ساخته توکار بست وی علاوه بر پمپ تصفیه یک نردبان برای استفاده راحت از استخر و یک درپوش برای محافظت از فضای داخلی و بخصوص آب استخر قرار داده شده که از مهمترین لوازم جانبی استخر پیش ساخته محسوب می‌شوند. این کالا در یک پکیج بسته بندی شده و وزن آن به 52 کیلوگرم می رسد. برای خرید استخر پیش ساخته داخل زمین گرد بست وی کافیست به سایت نمایندگی اینتکس مراجعه و یا سفارش خود را به صورت تلفنی و یا حضوری ثبت کنید.

قطر
۴۲۷ سانتی متر
ارتفاع
۱۰۷ سانتی متر
عمق
۹۷ سانتی متر
ظرفیت
۱۳۰۳۰ لیتر
جنس بدنه
PVC و الیاف شمعی
جنس فریم و پایه
آلومینیوم گالوانیزه
وزن
۵۲ کیلوگرم
پمپ تصفیه
فیلتری ۳۰۲۸ لیتر
درپوش
دارد
زیرانداز
ندارد
نردبان
دارد
سایر ویژگی ها
دارای دریچه تخلیه آب
دارای دفترچه راهنما
مناسب سنین بالای 6 سال
قابلیت راه اندازی توکار
قابل استفاده برای کشاورزی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...