استخر ایزی ست

استخر ایزی ست اتوماتیک بست وی مدل 57445

از {{model.count}}

bestway 57445 automatic portable easy set pool

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

استخر ایزی ست اتوماتیک بست وی با بدنه طرح دار، یکی از جدید ترین استخر پیش ساخته خودکار عرضه شده توسط نمایندگی اینتکس بوده که برای آبدرمانی، ریلکس کردن در آب و تفریحات آبی در فضای باز و بسته استفاده می شود. این محصول دارای پمپ تصفیه آب فیلتری بوده و بدون نیاز به پایه و فریم در کوتاه ترین زمان ممکن راه اندازی می شود.

استخر ایزی ست اتوماتیک بست وی از سری استخر پیش ساخته برای تفریحات آبی در ویلا، باغ و فضای باز منازل شخصی بوده که دارای قابلیت راه اندازی سریع و بدون فریم می باشد. این محصول همانند مدل های مشابه خود از طرح و رنگ جدیدی در قسمت بیرونی خود برخوردار بوده و از روش نصب خودکار بهره می برد از همین رو کافیست لبه باد شونده را باد کرده تا با پر کردن استخر از آب در بازه زمانی کوتاهی شکل بگیرد. روی بدنه اصلی دو دریچه آب تعبیه شده که برای نصب پمپ تصفیه کاربرد دارد. البته یک پمپ تصفیه فیلتری با قدرت 1249 لیتر در ساعت در کنار این استخر قرار داده شده که امکان تعویض و شستشوی فیلتر کاغذی آن به سادگی امکان پذیر خواهد بود. جهت عوض کردن آب و خالی کردن استخر نیز یک دریچه تخلیه در قسمت کف به کار برده شده است.

جنس و متریال بدنه اصلی از پلاستیک PVC با ترکیبی از الیاف شمعی بوده که متریال ضخیم و مقاوم در برابر فشار و دمای متفاوت آب ایجاد کرده است. این متریال خود وزن سبک و انعطاف بالایی داشته تا در ابعاد کوچکتری جمع شده و توسط انواع وسیله نقلیه قابل حمل باشد. ابعاد راه اندازی شده استخر نیز برابر با (قطر: 366 سانتی متر، ارتفاع: 76 سانتی متر) بوده که می تواند تا مقدار 5377 لیتر آب را در خود جای دهد. این کالا در پیکج بسته بندی و با وزن 14 کیلوگرمی عرضه می شود. برای خرید استخر ایزی ست اتوماتیک بست وی می توانید به صورت آنلاین، تلفنی و یا حضوری اقدام به ثبت سفارش خود در نمایندگی اینتکس کنید.

قطر
366 سانتی متر
ارتفاع
76 سانتی متر
عمق
66 سانتی متر
ظرفیت
5377 لیتر
جنس بدنه
PVC و الیاف شمعی
وزن
14 کیلوگرم
پمپ تصفیه
فیلتری 1249 لیتر
درپوش
ندارد
زیرانداز
ندارد
نردبان
ندارد
سایر ویژگی ها
دارای دریچه تخلیه آب
دارای دفترچه راهنما
مناسب تمام سنین

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...