استخر پیش ساخته

استخر پیش ساخته 3 متری اینتکس مدل 28272

از {{model.count}}

intex 28272 frame pool

تعداد
نوع
10,230,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

استخر پیش ساخته 3 متری اینتکس مدل فریمی یکی از سبک ترین استخر آماده تولید شده توسط شرکت اینتکس که دارای 3 سایز متفاوت دیگر بوده و به صورت تک رنگ برای تفریحات آبی خانگی و برای خانواده های کم جمعیت توسط نمایندگی اینتکس عرضه شده است

استخر پیش ساخته 3 متری اینتکس مدل فریمی یکی از پر فروش ترین استخر پیش ساخته خانوادگی محسوب شده که سه مدل دیگر با ابعاد متفاوت از این نوع استخر عرضه شده است تا موجب افزایش بازه انتخاب مصرف کنندگان شود. این استخر پرتابل اینتکس به صورت تک رنگ تولید شده و مانند مدل های دیگر از دو دریچه آب برای نصب پمپ تصفیه و یک دریچه تخلیه در قسمت کف برخوردار است تا کار را برای مصرف کنندگان راحت تر کند. ابعاد راه اندازی شده آن برابر با (طول: 300 سانتی متر ، عرض: 200 سانتی متر ، ارتفاع: 75 سانتی متر) بوده که با توجه به جلوگیری از سر ریز شدن آب عمق مفید آن را 65 سانتی متر در نظر می گیرند از همین رو قادر است تا به مقدار 3834 لیتر آب را در درون خود جای دهد. برای این میزان ظرفیت آب بهتر است یک پمپ تصفیه به صورت مجزا از فروشگاه اینتکس تهیه کرده تا نیازی به تعویض های زود به زود آب استخر نباشد.

بدنه اصلی شامل یک محفظه نگهدارنده آب و فریم های متصل شونده بوده که از روند احداث راحتی برخوردار است به همین دلیل مصرف کنندگان نیز خود می توانند با کمک گرفتن از دفترچه راهنمای همراه این کالا اقدام به نصب کنند. بدنه اصلی استخر پیش ساخته ویلا و باغ اینتکس ساخته شده از پلاستیک PVC وینیل با ترکیبی از الیاف شمعی بوده که بدنه ای با ساختار سه لایه ایجاد کرده است. این نوع متریال در برابر فشار و دمای متفاوت آب مقاوم بوده و نور آفتاب نیز هیچ آسیبی به آن وارد نخواهد کرد. بدنه اصلی توسط فریم هایی از جنس آلومینیوم گالوانیزه راه اندازی می شود. این فریم و پایه ها با وجود داشتن وزن سبک دارای تحمل وزن بالایی بوده و استحکام لازم را برای این استخر فراهم خواهد ساخت. برای خرید استخر پیش ساخته 3 متری اینتکس مدل فریمی کافیست به روش اینترنتی و یا تلفنی محصول خود را در نمایندگی اینتکس ثبت کنید.


استخر پیش ساخته 3 متری اینتکس، یکی از پر فروش ترین استخر پیش ساخته فریمی تولید شده توسط شرکت اینتکس بوده که جهت تفریحات آبی و ریلکس کردن در آب برای سنین مختلف کودکان و بزرگسالان عرضه شده است. این محصول در واقع دومین سایز بزرگ این دسته از استخر پیش ساخته سبک و کم عمق اینتکس محسوب شده که تنها تفاوت میان هر 4 سایز تولید شده در ابعاد و ظرفیت آب می باشد بنابراین از نظر متریال، طراحی و رنگ تفاوتی با هم نخواهند داشت. این استخر پیش ساخته مقرون به صرفه بهترین گزینه برای استفاده در فضای باز و بسته منازل شخصی، ویلا، باغ و حتی مهد کودک ها می باشد. در ادامه مطلب به شرح بیشتر این استخر خواهیم پرداخت تا آشنایی لازم را با این کالا داشته باشید...

استخر پیش ساخته خانگی

طراحی و ساختار استخر پیش ساخته

طراحی و ساختار بدنه استخر پیش ساخته اینتکس به صورت مستطیلی بوده و همانند مدل های مشابه خود شامل بدنه نگهدارنده آب، فریم و پایه های نصب شونده می باشد اما با توجه به ابعاد کوچکتر خود نسبت به بزرگترین استخر پیش ساخته های موجود در بازار از روند نصب و راه اندازی ساده تری برخوردار خواهد بود از همین رو مصرف کنندگان نیز می توانند اقدام به احداث استخر پیش ساخته مورد نظر خود کنند. روی دیواره بدنه اصلی دو دریچه آب برای اتصال انواع پمپ تصفیه آب و جهت تعویض راحت تر آب، دریچه تخلیه در قسمت کف به کار برده شده است که می توانند بسیار کاربردی باشند. ساختار بدنه در قسمت لبه به گونه ای بوده که امکان نصب انواع لوازم جانبی مانند چراغ و ... را نیز فراهم می سازد.

روش راه اندازی استخر پیش ساخته

جنس و متریال استخر پیش ساخته

بدنه اصلی نگهدارنده آب استخر پیش ساخته ارزان اینتکس تولید شده از پلاستیک PVC وینیل با ترکیبی از الیاف شمعی بوده تا متریالی ضخیم و مقاوم در برابر فشار و دمای متفاوت آب ایجاد کند. این متریال بهترین گزینه برای تولید بدنه انواع استخر پیش ساخته محسوب شده که تنها تفاوت در میان مدل های مختلف از ضخامت آنها می باشد. جنس بدنه ای با قابلیت تعمیر و استفاده مجدد و از طرفی با انعطاف بالا که امکان جمع شدن در ابعاد کوچکتر را فراهم ساخته تا در نتیجه به راحتی توسط انواع وسیله های نقلیه قابل حمل باشد. این بدنه به وسیله فریم و پایه هایی از جنس آلومینیوم گالوانیزه نصب شده و شکل می گیرد. آلیاژ استفاده شده در پایه ها و فریم ها کاملا ضد زنگ و ضد فرسایش بوده و با وجود داشتن وزن سبک دارای تحمل وزن بالایی خواهند بود تا طول عمر بیشتری را داشته باشند.

جنس بدنه و فریم استخر آماده

ابعاد، وزن و ظرفیت آب استخر پیش ساخته

استخر پیش ساخته روکار فریمی اینتکس ابعاد نصب شده (طول: 300 سانتی متر، عرض: 200 سانتی متر، ارتفاع: 75 سانتی متر) داشته که می تواند تا مقدار 3834 لیتر آب در خود جای دهد بنابراین فضای لازم را برای تفریحات آبی و ریلکس کردن در آب برای بزرگسالان ایجاد خواهد کرد. ارتفاع ذکر شده برای این استخر تا قسمت لبه بدنه اصلی بوده بنابراین جهت جلوگیری از سر ریز شدن آب عمق مفید آن را 65 سانتی متر در نظر می گیرند. این محصول در جالت جمع شده حجم کمتری را به خود گرفته و با توجه به وزن بسته بندی 20.6 کیلوگرمی خود به راحتی توسط انواع وسیله های نقلیه قابل حمل خواهد بود.


سوالات متداول

  1. بهترین روش شستشوی استخر پس از تخلیه چیست؟ برای اینکار بهتر است از لوازم جانبی در زمینه نظافت استخر همچون جاروی اسکیمر استفاده نمایید در غیر اینصورت می توانید از جاروی معمولی عاج دار با کمک فشار آب اقدام به پاک سازی قسمت کف و دیواره های استخر کنید.
  2. آیا استخر پیش ساخته فریمی آسیب پذیر است؟ این استخر ها دارای بدنه ای مقاوم و ضخیم بوده و به سادگی آسیب نمی بینند مگر اینکه اشیای تیز با شدت زیادی به آنها برخورد کند که در این حالت نیز توسط تعمیرکاران فروشگاه مستر اینتکس قابل ترمیم و استفاده مجدد خواهد بود بنابراین نگرانی بابت یک بار مصرف بودن این محصول وجود نخواهد داشت.
  3. مهمترین نکته در احداث استخر پیش ساخته فریمی چیست؟ هنگام نصب و راه اندازی استخر پیش ساخته مورد نظر در ابتدای هر کار می بایست از مسطح بودن محل نصب مطمئن شوید. برای راه اندازی چه روی زمین و چه داخل زمین می بایست محل مورد نظر علاوه بر صاف بودن استحکام لازم را داشته باشد تا موجب خارج شدن تراز استخر نشود.

در پایان...

استخر پیش ساخته قابل حمل اینتکس با طول و عرض 3 در 2 متر از پر فروش ترین استخر آماده پرتابل با قیمت مقرون به صرفه بوده که جهت استفاده در فضای باز و بسته عرضه شده است. این محصول از نظر بزرگی سایز دومین مدل محسوب شده که بسیاری از نیاز مصرف کنندگان را حتی در جهت پرورش ماهی بر طرف ساخته است. برای خرید استخر پیش ساخته فریمی اینتکس می توانید به روش حضوری، تلفنی و یا آنلاین سفارش خود را در نمایندگی اینتکس ثبت کرده تا در بازه زمانی کوتاهی برای شما ارسال شود.

طول
300 سانتی متر
عرض
200 سانتی متر
ارتفاع
75 سانتی متر
عمق
65 سانتی متر
ظرفیت
3834 لیتر
جنس بدنه
PVC و الیاف شمعی
جنس فریم و پایه
آلومینیوم گالوانیزه
وزن
20.6 کیلوگرم
سایر ویژگی ها
دارای دریچه آب برای پمپ تصفیه
دارای دریچه تخلیه آب
دارای دفترچه راهنما
مناسب سنین بالای 6 سال
قابلیت راه اندازی توکار

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...