استخر پیش ساخته

استخر پیش ساخته 4 متری بست وی مدل 56727

از {{model.count}}

bestway 56727 four meter portable pool

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

استخر پیش ساخته 4 متری بست وی مدل 56727 استخر فریمی ساخت برند بست وی، همراه با پمپ تصفیه اب فیلتر کاغذی، مناسب برای استفاده در حیاط منازل، باغ و ویلا، این محصول دارای ابعاد 4×2×1 متر می باشد و برای راه اندازی و نصب استخر پیش ساخته توسط نمایندگی اینتکس مستر اینتکس اقدام کنید.

استخر پیش ساخته 4 متری بست وی مدل 56727 محصول جدید از شرکت بست وی می باشد، بست وی یکی از تولیدکنندگان بزرگ و مطرح لوازم بادی می باشد که محصولات متنوعی را در این زمینه تولید کرده است که استخر پیش ساخته یکی از این محصولات می باشد، بست وی انواع استخر های پیش ساخته را تولید کرده است، استخر پیش ساخته با طراحی گرد، استخر پیش ساخته با طراحی بیضی، استخر پیش ساخته با طراحی مستطیل که هر کدام از این استخر ها در ابعاد مختلفی طراحی شده اند که می توانید در فروشگاه مستر اینتکس انواع آنها را مشاهده و خریداری کنید.

استخر پیش ساخته نسبت به استخر بتنی بسیار مقرون بصرفه تر است زیرا هزینه بسیار کمتری بابت خریداری و نصب باید پرداخت کنید، لوازم همراه آن تکمیل است، قابلیت جا به جایی و جمع آوری آن بسیار آسان است که این قابلیت را به شما می دهد تا به راحتی بتوانید آن را در هر مکانی نصب کنید. در ساخت این محصول از پی وی سی سه لایه برای بدنه استفاده شده است که کیفیت ساخت بسیار بالایی دارد و مقاومت خوبی در برابر فشار آب و یا حرارت آب نشان می دهد.

فریم های استخر پیش ساخته بست وی نیز از فلز ضد زنگ ساخته شده است که کیفیت ساخت بسیار بالایی دارد و همچنین با کمک این فریم ها کل استخر شما شکل میگیرد. ابعاد استخر پیش ساخته بست وی برابر است با با 412 سانتی متر به طول، 201 سانتی متر به عرض و ارتفاعی برابر با 100 سانتی متر که ابعادی مناسب برای استخر پیش ساخته می باشد، با توجه به ابعاد این استخر فریمی بست وی قابل استفاده در داخل پارکینگ، حیاط منازل، باغ و ویلا می باشد. بست وی بر روی این محصول پمپ تصفیه آب قرار داده است که به کمک آن آب داخل استخر به راحتی تصفیه می شود. برای خرید استخر پیش ساخته 4 متری بست وی مدل 56727 می توانید از فروشگاه مستر اینتکس اقدام به عمل آورید.

استخر پیش ساخته 4 متری بست وی یک محصول ایده آل برای کسانی می باشد که نیاز به یک استخر پرتابل برای استفاده در ویلا و یا حیاط و بالکن دارند. این استخر پیش ساخته به سبب داشتن ابعاد مناسب می تواند گزینه خوبی برای استفاده در فضاهای کوچک بوده و شما را از ساخت استخر بی نیاز خواهد کرد. نقاط مثبت این محصول نسبت به استخرهای بتنی سبب محبوب شدن محصول شده است که در ادامه به بخشی از آنها خواهیم پرداخت.

استخر پیش ساخته 4 متری بست وی

جنس بدنه و طراحی

بدنه استخر پیش ساخته بست وی از برزنتی سه لایه تشکیل شده است که در بین این لایه ها نیز از الیاف ابریشمی استفاده شده است تا در برابر ضربه و فشارهای تفریح و ضربه و همچنین فشار آب مقاومت لازم را داشته باشد. این برزنت سرتاسر محصول استفاده شده است و مقاومت محصول را بالاتر نیز برده است. بخش داخلی این محصول نیز دارای طرح کاشی همانند استخرهای بتنی داشته و جلوه خاصی را به محصول بخشیده است. پایه های این استخر پیش ساخته bestway نیز از گالوانیزه ضدزنگ و پوسیدگی تشکیل شده است و بدون هیچ نگرانی می توانید از این محصول در فضاهای باز استفاده نمایید. همانطور که گفته شد این محصول دارای سه لایه برزنت بوده و می توانید از این محصول برای آب گرم نیز استفاده نمایید و مشکلی برای استخر پیش نخواهد آمد.


ابعاد و ظرفیت استخر پیش ساخته

ابعاد استاندارد این استخر پیش ساخته سبب این شده است تا بتوانید از این محصول در حیا و یا پارکینگ و حتی تراس و بالکن نیز استفاده نمایید. البته قبل از استفاده در مکان های حساس همانند بالکن از استحکام لازم بنای خود در برابر وزن استخر اطمینان حاصل کنید. این استخر پرتابل برزنتی دارای طول ۴۱۲ سانتی متر، عرض ۲۰۱ سانتی متر و ارتفاع ۱۰۰ سانتی متر می باشد که ابعاد مناسبی برای یک استخخر برای تفریحات آبی محسوب می شود. ظرفیت آب این استخر نیز ۷۲۱۰ لیتر بوده و می توانید در کمترین زمان ممکن آن را پر کرده و از آن استفاده نمایید. وزن ۶۱ کیلوگرمی (با احتساب تمامی لوازم) نیز یکی دیگر از ویژگی های آن بشمار می رود که به شما امکان جابجایی ساده و استفاده از محصول در مکان های دیگر را می دهد.


پرسش های متداول

  • این استخر برای چه رده های سنی مناسب است؟

استفاده از استخر پیش ساخته با عمق 1 متری می تواند برای سنین بالای 6 سال جهت تفریحات آبی، ریلکس کردن در آب و حتی آبدرمانی مورد استفاده قرار بگیرد.

  • آیا مصرف کنندگان نیز می توانند اقدام به نصب استخر کنند؟

بله. همراه استخر یک دفترچه راهنما تعبیه شده که با توجه به ابعاد متوسط این استخر می توانید خود نیز اقدام به نصب و راه اندازی این محصول کنید.

  • بهترین روش ها برای مراقبت و نگهداری از استخر پیش ساخته چیست؟

  1. جلوگیری از برخورد هر گونه اشیای تیز به بدنه
  2. نصب در محلی کاملا مسطح و عاری از هر گونه اشیای تیز
  3. استفاده از یک سایه بان برای استخر (در صورت استفاده طولانی مدت در برابر نور آفتاب)
  4. عدم فشار بیش از حد به دیواره ها و پایه ها


اقلام همراه و سایر ویژگی ها

این استخر قابل حمل ۴ متری بست وی به سبب داشتن ارتفاع ۱ متری از نردبان نیز برخوردار می باشد که ورود و خروج استخر را برای شما آسوده کند که این یک ویژگی برای استخر های پرتابل محسوب می شوند. پمپ تصفیه آب فیلتری ۲۰۰۶ لیتری نیز به شما امکان این را می دهد تا بتوانید مدت زمان طولانی تری از آب استخر استفاده کنید. این پمپ تصفیه دارای فیلتر کاغذی بوده و این فیلتر علاوه بر قابل تعویض بودن، قابل شستشو نیز می باشد و می توانید پس از هربار استفاده آن را تمیز و شستشو دهید تا کارایی بیشتری برای استخر شما داشته باشد. از دیگر ویژگی های این استخر پیش ساخته می توان به شیر تخلیه تعبیه شده برای محصول اشاره نمود که به کمک سرشلنگی می توانید از آب استفاده شده استخر برای آبیاری نیز استفاده نمایید و در مصرف آب صرفه جویی کنید.


جمع بندی

استخر پیش ساخته برزنتی بست وی به همراه پایه های فلزی و ارتفاع ۱ متری می تواند یک انتخاب مناسب برای کسانی باشد که نیاز به یم استخر قابل حمل و سبک برای جابجایی و استفاده از آن در فضاهای کوچک دارند می باشد. پمپ تصفیه آب، شیر تخلیه و نردبان از ویژگی های این کالا بشمار می روند. برای دریافت اطلاعات درباره خرید این محصول و یا محصولات دیگر می توانید از همکاران ما در فروشگاه مستر اینتکس راهنمایی های لازم را دریافت نمایید.

طول
۴۱۲ سانتی متر
عرض
۲۰۱ سانتی متر
ارتفاع
100 سانتی متر
عمق
۹۰ سانتی متر
ظرفیت
۷۲۱۰ لیتر
جنس بدنه
PVC و الیاف شمعی
جنس فریم و پایه
آلومینیوم گالوانیزه
وزن
۶۱ کیلوگرم
پمپ تصفیه
فیلتری 2006 لیتر
درپوش
ندارد
زیرانداز
ندارد
نردبان
دارد
سایر ویژگی ها
دارای دریچه تخلیه آب
دارای دفترچه راهنما
قابلیت راه اندازی توکار
قابل استفاده برای پرورش ماهی
قابل استفاده برای کشاورزی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...