استخر ایزی ست

استخر ایزی ست بست وی قطر 244 مدل 57449

از {{model.count}}

bestway 57449 easy set portable pool

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

استخر ایزی ست بست وی قطر 244 مدل 57449 مناسب برای شنا و تفریح در فصل تابستان، نصب آسان و قابلیت جابجایی بسیار راحت، ساخته شده از پی وی سی سه لایه، برای خرید و قیمت استخر ایزی ست بست وی قطر 244 مدل 57449 از نمایندگی اینتکس اقدام کنید.

همانطور که میدانید بست وی یکی از تولیدکنندگان مطرح و بزرگ محصولات بادی است که در سبد محصولاتش انواع استخر ها را نیز تولید کرده است، استخر ها به سه دسته تقسیم بندی می شوند. استخر بادی، استخر ایزی ست و استخر پیش ساخته، استخر ایزی ست مابین استخر بادی و پیش ساخته است فریم ندارد و تماما باد شو نیست، این استخر تنها یک قسمت باد شو دارد که آن در بالای آن است و بدنه استخر با پر کردن آب فرم کلی خود را می گیرد. استخر ایزی ست نصب و راه اندازی بسیار ساده ای دارد. جنس بدنه آن از پی وی سی سه لایه ساخته شده است که کیفیت ساخت بسیار بالایی دارد و همچنین مقاومت بسیار بالایی در برابر فشار از خودش نشان میده و قسمت باد شوی آن از پی وی سی وینیل ساخته شده است که همانند بدنه قابلیت تعمیر را به شما میدهد.

ابعاد کلی این استخر فست ست بست وی برابر است با 244 سانتی متر قطر و 61 سانتی متر ارتفاع می باشد که ابعادی مناسب برای استخر فست ست می باشد با توجه به ابعاد ذکر شده این محصول را می توانید در هر مکانی قرار دهید و از آن استفاده کنید. برای خرید استخر ایزی ست بست وی قطر 244 مدل 57449 می توانید از فروشگاه اینتکس نمایندگی فروش محصولات بادی اینتکس اقدام به عمل آورید. فروشگاه مستر اینتکس تمامی محصولات خود را با ضمانت اصالت کالا و نازلترین قیمت بفروش می رساند.

قطر
۲۴۴ سانتی متر
ارتفاع
۶۱ سانتی متر
عمق
۵۱ سانتی متر
ظرفیت
۱۹۰۰ لیتر
جنس بدنه
PVC و الیاف شمعی
وزن
۵.۵ کیلوگرم
پمپ تصفیه
ندارد
درپوش
ندارد
زیرانداز
ندارد
نردبان
ندارد
سایر ویژگی ها
دارای دریچه آب برای پمپ تصفیه
دارای دریچه تخلیه آب
دارای دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...