استخر پیش ساخته

استخر پیش ساخته خانگی عمیق بست وی مدل 5619E

از {{model.count}}

bestway 5619E portable above ground pool

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

استخر پیش ساخته خانگی عمیق بست وی یکی از مدل های گرد و فریمی استخر قابل حمل با سایز بزرگ بوده که به همراه لوازم جانبی کامل از جمله پمپ تصفیه فیلتری توسط نمایندگی اینتکس عرضه می شود. این محصول بهترین گزینه برای تفریحات آبی، پرورش ماهی و ذخیره آب در کشاورزی خواهد بود.

استخر پیش ساخته خانگی عمیق بست وی با طراحی بدنه گرد، یکی از انواع استخر پیش ساخته فریمی با قابلیت نصب توکار و روکار بوده که توسط فروشگاه اینتکس عرضه می شود. این استخر قابل حمل به دلیل داشتن ابعاد 488 در 122 سانتی متر قادر است تا مقدار 19480 لیتر آب در خود جای دهد بنابراین نه تنها بهترین گزینه برای تفریحات آبی در فضای باز و بسته منزل و ویلا بوده بلکه برای پرورش ماهی و ذخیره آب در کشاورزی نیز می تواند کاربردی باشد. مقدار ظرفیت آب ذکر شده توسط پمپ تصفیه آب فیلتری همراه استخر پاک سازی می شود تا نیازی به تعویض های مکرر آب نباشد. این پمپ تصفیه دارای قدرت 5678 لیتر در ساعت بوده و به راحتی فیلتر داخلی آن قابل تعویض و هواگیری خواهد بود.

بدنه اصلی و نگهدارنده آب استخر پیش ساخته گرد بست وی طراحی یکدست داشته و دو دریچه آب برای نصب پمپ تصفیه روی دیواره و یک دریچه تخلیه در قسمت کف دارد. این بدنه توسط متریالی از PVC وینیل با ترکیبی از الیاف شمعی ساخته شده تا در برابر دما و فشار آب، نور آفتاب و ساییدگی های سطحی مقاومت لازم را داشته باشد. این بدنه توسط فریم و پایه هایی از آلیاژ آلومینیوم گالوانیزه شکل می گیرد. این آلیاژ کاملا ضد زنگ بوده و در برابر فرسودگی مقاومت بالایی خواهد داشت.

از دیگر لوازم جانبی همراه این استخر پرتابل می توان به زیرانداز، درپوش، نردبان با قابلیت نصب مجزا و جا لیوانی پلاستیکی قابل نصب روی فریم ها اشاره کرد. استخری که به همراه لوازم خود در یک پکیج بسته بندی شده و با وزن 77 کیلوگرم عرضه می شود. برای خرید استخر پیش ساخته خانگی عمیق بست وی می توانید به روش اینترنتی، تلفنی و حتی حضوری اقدام به ثبت سفارش در نمایندگی اینتکس کنید.

قطر
۴۸۸ سانتی متر
ارتفاع
۱۲۲ سانتی متر
عمق
۱۱۲ سانتی متر
ظرفیت
۱۹۴۸۰ لیتر
جنس بدنه
PVC و الیاف شمعی
جنس فریم و پایه
آلومینیوم گالوانیزه
وزن
۷۷ کیلوگرم
پمپ تصفیه
فیلتری ۵۶۷۸ لیتر
درپوش
دارد
زیرانداز
دارد
نردبان
دارد
سایر ویژگی ها
دارای دریچه تخلیه آب
دارای دفترچه راهنما
مناسب سنین بالای 6 سال
قابل استفاده برای پرورش ماهی
دارای جالیوانی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...