استخر ایزی ست

استخر ایزی ست پیش ساخته بست وی مدل 57313

از {{model.count}}

bestway 57313 fast set portable pool

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

استخر ایزی ست پیش ساخته بست وی مدل طرح دار، یکی از جدید ترین استخر فست ست تولید شده توسط برند بست وی بوده که با کیفیت ساخت بالا به همراه پمپ تصفیه آب فیلتری توسط نمایندگی اینتکس عرضه می شود. این محصول بهترین گزینه برای تفریحات آبی در فضای باز و بسته بوده و امکان راه اندازی در کوتاه ترین زمان ممکن را خواهد داشت.

استخر ایزی ست پیش ساخته بست وی با بدنه طرح دار، یکی از جدید ترین و با کیفیت ترین استخر پیش ساخته خودکار و اتوماتیک عرضه شده توسط فروشگاه اینتکس بوده که جهت تفریحات آبی و شنا برای سنین بالای 6 سال تولید گشته است. این استخر قابل حمل در واقع متفاوت ترین استخر پیش ساخته محسوب شده که بدون نیاز به فریم و پایه در کوتاه ترین زمان ممکن راه اندازی و نصب می شود. تنها کافیست لبه باد شونده را با استفاده از انواع پمپ باد مخصوص محصولات بادی راه اندازی کرده و سپس استخر را از آب پر کنید تا شکل و استحکام لازم را به خود بگیرد. بدنه اصلی تولید شده از متریال پلاستیک PVC وینیل با ترکیبی از الیاف شمعی بوده که بدنه ای ضخیم و مقاوم در برابر فشار و دمای متفاوت آب ایجاد خواهد کرد. انعطاف بالای متریال باعث شده تا این استخر در ابعاد کوچکتری جمع شده و با وجود داشت لوازم جانبی از جمله پمپ تصفیه آب فیلتری توسط خودرو های سواری نیز قابل حمل باشد.

استخر فست ست بست وی با رنگ و طراحی بیرونی جذاب خود ویژگی هایی همچون داشتن دو دریچه آب روی دیواره برای نصب انواع پمپ تصفیه و دریچه تخلیه آب در قسمت کف داشته و به دلیل ابعاد (قطر: 457 سانتی متر، ارتفاع: 84 سانتی متر) خود و ظرفیت آب 9677 لیتری خود بهترین گزینه برای تفریحات آبی و حتی پرورش ماهی های کوچک خواهد بود. این محصول در یک پکیج بسته بندی شده و با وزن 23 کیلوگرمی عرضه می شود. برای خرید استخر پیش ساخته ایزی ست طرح دار بست وی می توانید به سایت نمایندگی اینتکس مراجعه و یا به روش تلفنی سفارش خود را ثبت کنید.

قطر
۴۵۷ سانتی متر
ارتفاع
۸۴ سانتی متر
عمق
۷۴ سانتی متر
ظرفیت
9677 لیتر
جنس بدنه
PVC و الیاف شمعی
وزن
۲۳ کیلوگرم
پمپ تصفیه
فیلتری 2006 لیتر
درپوش
ندارد
زیرانداز
ندارد
نردبان
ندارد
سایر ویژگی ها
دارای دریچه تخلیه آب
دارای دفترچه راهنما
قابل استفاده برای پرورش ماهی
قابل استفاده برای کشاورزی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...