استخر ایزی ست

استخر ایزی ست پیش ساخته بست وی مدل 57375

از {{model.count}}

bestway 57375 portable fast set pool

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

استخر ایزی ست پیش ساخته بست وی با قطر 4 متر، یکی از جدید ترین و با کیفیت ترین استخر پیش ساخته خودکار عرضه شده توسط نمایندگی اینتکس بوده که جهت تفریحات آبی در فضای باز و بسته عرضه می شود. این محصول به سادگی در کوتاه ترین زمان راه اندازی شده و به دلیل داشتن پمپ تصفیه نگرانی بابت پاک سازی آب نخواهید داشت.

استخر ایزی ست پیش ساخته بست وی با قطر 4 متر یکی از سایز های میانی از سری استخر پیش ساخته اتوماتیک محسوب شده که برای تفریحات آبی و آبدرمانی در فضای باز و بسته مورد استفاده قرار می گیرد. این استخر پیش ساخته ویلا برای استفاده خانواده های کم جمعیت مناسب بوده زیرا از ابعاد راه اندازی شده (قطر: 396 سانتی متر، ارتفاع: 84 سانتی متر) با ظرفیت آب 7340 لیتر بهره می برد. جهت احداث استخر ایزی ست پرتابل می بایست لبه استخر را با استفاده از انواع پمپ باد محصولات بادی باد کرده و استخر را از آب پر کنید تا به مرور زمان شکل و استحکام لازم را به خود بگیرد. روی بدنه اصلی دو دریچه آب برای نصب انواع پمپ تصفیه تعبیه شده و برای تعویض راحت تر آب یک دریچه تخلیه در قسمت کف به کار برده شده است.

جنس و متریال بدنه اصلی استخر ایزی ست قابل حمل بست وی از پلاستیک PVC وینیل با ترکیبی از الیاف شمعی بوده که بدنه ای ضخیم و مقاوم را در برابر دمای متفاوت آب و حتی نور آفتاب ایجاد کرده است. این متریال به دلیل انعطاف بالای خود در ابعاد کوچکی جمع شده و به سادگی قابل حمل خواهد بود. همراه این محصول یک پمپ تصفیه آب فیلتری با قدرت 2006 لیتر در ساعت قرار داده شده که با برق شهری کار می کند. این پمپ تصفیه دارای فیلتر کاغدی قابل تعویض بوده که امکان شستشوی آن نیز فراهم خواهد بود. استخر ایزی ست پیش ساخته 4 متری بست وی در یک پکیج بسته بندی شده و با وزن 19 کیلوگرمی عرضه می شود. برای خرید استخر ایزی ست پیش ساخته بست وی می توانید به روش اینترنتی و یا تلفنی و حتی حضوری سفارش خود را در نمایندگی اینتکس ثبت کنید.

قطر
۳۹۶ سانتی متر
ارتفاع
۸۴ سانتی متر
عمق
۷۴ سانتی متر
ظرفیت
۷۳۴۰ لیتر
جنس بدنه
PVC و الیاف شمعی
وزن
۱۹ کیلوگرم
پمپ تصفیه
فیلتری 2006 لیتر
درپوش
ندارد
زیرانداز
ندارد
نردبان
ندارد
سایر ویژگی ها
دارای دریچه تخلیه آب
دارای دفترچه راهنما
قابل استفاده برای پرورش ماهی
قابل استفاده برای کشاورزی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...