استخر پیش ساخته

استخر پیش ساخته ویلا بست وی مدل 5619G

از {{model.count}}

bestway 5619G portable above ground pool

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

استخر پیش ساخته ویلا بست وی، از جدید ترین طرح های استخر پیش ساخته گرد فریمی شرکت بست وی بوده که جهت تفریحات آبی و حتی پرورش ماهی در فضای باز و بسته توسط نمایندگی اینتکس عرضه شده است. این محصول دارای عمق بالایی بوده و به همراه لوازم های پر کاربردی از جمله پمپ تصفیه و نردبان تولید می شود.

استخر پیش ساخته ویلا بست وی با طرح جدید، یکی از با کیفیت ترین استخر پیش ساخته گرد عرضه شده توسط فروشگاه اینتکس می باشد. این استخر قابل حمل فریمی تشکیل شده از بدنه اصلی نگهدارنده آب، فریم و پایه های نصب شونده بوده که توسط دفترچه راهنمای همراه استخر می توانید این استخر را راه اندازی کرده و یا از نصاب های مجرب شرکت مستر اینتکس بهره مند شوید. روی بدنه اصلی دو دریچه آب تعبیه شده که برای نصب انواع پمپ تصفیه می باشد. همچنین جهت تخلیه و تعویض راحت تر آب دریچه ای در قسمت کف به کار برده شده است.

استخر پیش ساخته فضا باز بست وی دارای ابعاد نصب شده 427 در 122 سانتی متر بوده که در میان عمیق ترین استخر پیش ساخته موجود در بازار قرار می گیرد. این ابعاد قادر است تا مقدار 15232 هزار لیتر آب در خود جای دهد. این مقدار ظرفیت آب توسط پمپ تصفیه آب فیلتری همراه خود قابل تصفیه خواهد بود بنابراین نگرانی بابت تعویض های مکرر آب نخواهد بود. همچنین در کنار پمپ تصفیه یک نردبان با قابلیت نصب مجزا و یک درپوش برای محافظت از آب و فضای داخلی استخر در نظر گرفته شده که از مهمترین لوازم جانبی استخر پیش ساخته محسوب می شود.

گفتنی است که جنس بدنه اصلی از پلاستیک PVC وینیل با ترکیبی از الیاف شمعی بوده که ساختاری سه لایه و ضخیم مانند برزنت ایجاد کرده است در نتیجه در برابر دما و فشار آب، نور آفتاب و ساییدگی های سطحی مقاوم خواهد بود. این بدنه روی فریم و پایه هایی از آلیاژ آلومینیوم گالوانیزه نصب می شود. این آلیاژ دارای وزن سبک، تحمل وزن بالا و کاملا ضد زنگ بوده به همین دلیل طول عمر بالایی خواهند داشت. این استخر دارای وزن 60 کیلوگرمی بوده و در یک پکیج بسته بندی شده است. برای خرید استخر پیش ساخته ویلا بست وی می توانید به صورت اینترنتی و تلفنی و حتی حضوری به نمایندگی اینتکس مراجعه و سفارش خود را ثبت کنید.

قطر
۴۲۷ سانتی متر
ارتفاع
۱۲۲ سانتی متر
عمق
۱۱۲ سانتی متر
ظرفیت
15232 لیتر
جنس بدنه
PVC و الیاف شمعی
جنس فریم و پایه
آلومینیوم گالوانیزه
وزن
۶۰ کیلوگرم
پمپ تصفیه
فیلتری ۳۷۸۵ لیتر
درپوش
دارد
زیرانداز
ندارد
نردبان
دارد
سایر ویژگی ها
دارای دریچه تخلیه آب
دارای دفترچه راهنما
قابلیت راه اندازی توکار
قابل استفاده برای پرورش ماهی
قابل استفاده برای کشاورزی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...