استخر پیش ساخته

استخر پیش ساخته خانگی کودک بست وی مدل 5612F

از {{model.count}}

bestway 5612F portable above ground pool

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

استخر پیش ساخته خانگی کودک بست وی یکی از کوچکترین استخر پیش ساخته گرد فریمی با طراحی و رنگ خاص بوده که توسط نمایندگی اینتکس عرضه می شود. این استخر برای تفریحات آبی کودکان بالای 6 سال و برای ریلکس کردن بزرگسالان در آب قابل استفاده خواهد بود.

استخر پیش ساخته خانگی کودک محصولی از شرکت بست وی با طراحی و رنگ خاص در قسمت بیرونی بدنه خود در واقع یکی از متفاوت ترین استخر پیش ساخته گرد با ابعاد کوچک محسوب شده که جهت تفریحات آبی تابستانی برای کودکان بالای 6 سال مورد استفاده قرار می گیرد. این محصول دارای ابعاد راه اندازی شده 274 در 66 سانتی متر بوده از همین رو می تواند تا مقدار 3221 لیتر آب در خود جای دهد. این مقدار ابعاد نه تنها استخر مربوطه را برای سنین کودکان قابل استفاده کرده بلکه فضایی مورد نیاز برای ریلکس کردن در آب برای سنین بزرگسالان را فراهم خواهد کرد.

جنس بدنه اصلی از پلاستیک PVC وینیل با ترکیبی از الیاف شمعی بوده که بدنه ای ضخیم و مقاوم در برابر شرایط جوی مختلف، نور آفتاب، فشار و دمای متفاوت آب ایجاد کرده است. این متریال به دلیل انعطاف بالای خود در ابعاد کوچکتری جمع شده و در مجموع به همراه فریم ها خود وزنی برابر با 12 کیلوگرم خواهد داشت در نتیجه حمل و جا به جایی آن به سادگی امکان پذیر خواهد بود. جهت احداث استخر پیش ساخته کودک می توانید با توجه به دفترچه راهنما پایه ها و فریم های آلومینیومی گالوانیزه و ضد زنگ آن را به بدنه اصلی متصل کرده تا شکل و استحکام لازم را به خود بگیرد. برای خرید استخر پیش ساخته خانگی کودک کافیست به سایت نمایندگی اینتکس مراجعه و به روش آنلاین و حتی تلفنی اقدام به ثبت سفارش کنید.

قطر
۲۷۴ سانتی متر
ارتفاع
۶۶ سانتی متر
عمق
۵۶ سانتی متر
ظرفیت
۳۲۲۱ لیتر
جنس بدنه
PVC و الیاف شمعی
جنس فریم و پایه
آلومینیوم گالوانیزه
وزن
۱۲ کیلوگرم
پمپ تصفیه
ندارد
درپوش
ندارد
زیرانداز
ندارد
نردبان
ندارد
سایر ویژگی ها
دارای دریچه آب برای پمپ تصفیه
دارای دریچه تخلیه آب
دارای دفترچه راهنما
مناسب سنین بالای 6 سال

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...