استخر پیش ساخته

استخر پیش ساخته باغ بست وی مدل 56672

از {{model.count}}

bestway 56672 above ground portable pool

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

استخر پیش ساخته باغ بست وی مدل فریمی مستطیلی یکی از با کیفیت ترین استخر آماده و قابل حمل عرضه شده جهت تفریحات آبی و شنا بوده که توسط نمایندگی اینتکس عرضه می شود. این محصول ساختار بدنه یکدست با فریم های بسیار مقاوم داشته و همراه خود لوازم های جانبی کاربردی مانند پمپ تصفیه فیلتری، نردبان، درپوش و کلر زن دارد.

استخر پیش ساخته باغ بست وی با طراحی بدنه مستطیلی، یکی از مقرون به صرفه ترین استخر آماده شرکت بست وی محسوب شده که برای تفریحات آبی خانواده های کم جمعیت مورد استفاده قرار می گیرد. این استخر همانند مدل های بزرگتر خود طراحی و ساخته شده و از یک بدنه نگهدارنده آب و چند فریم و پایه برای نصب بهره مند است. برای احداث استخر پیش ساخته خانگی بست وی می توانید از نصاب های مجرب فروشگاه مستر اینتکس بهره برده و یا خود اقدام به نصب با کمک پکیج آموزشی همراه استخر کنید.

این محصول را می توانید هم به روش روکار و هم در داخل زمین تحت عنوان استخر پیش ساخته ثابت راه اندازی نمایید. همراه این محصول یک پمپ تصفیه آب فیلتری با قدرت 3028 لیتر، یک کاور یا درپوش، یک نردبان پیش ساخته و یک کلر زن به عنوان مهمترین لوازم جانبی استخر قرار داده شده است. ابعاد استخر پیش ساخته فریمی بست وی برابر با (طول: 488 سانتی متر، عرض: 244 سانتی متر، ارتفاع: 122 سانتی متر) بوده و تا مقدار 11532 لیتر ظرفیت آب خواهد داشت بنابراین نه تنها برای تفریحات آبی بلکه برای پرورش ماهی نیز بسیار کاربردی خواهد بود. ارتفاع ذکر شده تا قسمت لبه دیواره ها بوده از همین رو عمق مفید آن 10 سانتی متر برای پر شدن از آب کمتر در نظر گرفته می شود.

جنس بدنه اصلی ترکیبی از PVC وینیل با الیاف شمعی بوده که بدنه ای ضخیم و برزنتی ایجاد کرده است از همین رو مدل حرفه ای استخر بادی محسوب می شود. روی بدنه اصلی دو دریچه آب برای اتصال انواع پمپ تصفیه و دو دریچه برای تخلیه آب در قسمت کف به کار برده شده است. این بدنه توسط فریم و پایه هایی از جنس آلومینیوم گالوانیزه راه اندازی شده که آلیاژ هایی سبک و با تحمل وزن بالا محسوب می شود. این آلیاژ ها کاملا ضد زنگ و مقاوم در برابر فرسایش خواهند بود. استخر پیش ساخته روکار و ویلایی بست وی در یک پکیج بسته بندی شده و با وزن 92 کیلوگرم عرضه می شود. جهت خرید استخر پیش ساخته باغ بست وی کافیست به سایت نمایندگی اینتکس مراجعه و یا سفارش خود را به صورت تلفنی و حتی حضوری ثبت کنید.

طول
۴۸۸ سانتی متر
عرض
۲۴۴ سانتی متر
ارتفاع
۱۲۲ سانتی متر
عمق
۱۱۲ سانتی متر
ظرفیت
11532 لیتر
جنس بدنه
PVC و الیاف شمعی
جنس فریم و پایه
آلومینیوم گالوانیزه
وزن
95 کیلوگرم
پمپ تصفیه
فیلتری ۳۰۲۸ لیتر
درپوش
دارد
زیرانداز
ندارد
نردبان
دارد
سایر ویژگی ها
دارای دریچه تخلیه آب
دارای دفترچه راهنما
مناسب سنین بالای 6 سال
قابلیت راه اندازی توکار

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...