استخر پیش ساخته

استخر پیش ساخته پنجره دار گرد بست وی مدل 56977

از {{model.count}}

bestway 56977 portable above ground metal frame pool

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

استخر پیش ساخته پنجره دار گرد بست وی با قطر 5.5 متر، از بزرگترین استخر آماده و قابل حمل عرضه شده توسط نمایندگی اینتکس بوده که برای تفریحات آبی، شنا و آبدرمانی سنین مختلف در فضای باز و بسته استفاده می شود. این استخر دارای لوازم جانبی پر کاربرد از جمله پمپ تصفیه آب بوده و در کوتاه ترین زمان به صورت روکار قابل نصب خواهد بود.

استخر پیش ساخته پنجره دار بست وی یکی از جدید ترین استخر پیش ساخته با طراحی بدنه گرد بوده که برای استفاده به منظور تفریحات آبی، شنا و آب درمانی تولید گشسته است. این استخر دارای ابعاد راه اندازی شده (قطر: 549 سانتی متر، ارتفاع: 122 سانتی متر) بوده از همین رو می تواند تا مقدار 23062 لیتر آب در خود جای دهد بنابراین یکی از انواع استخر پیش ساخته بزرگ برای خانواده هایی با جمعیت بالا محسوب می شود. این کالا به همراه خود یک پمپ تصفیه آب فیلتری با قدرت 5678 لیتر در ساعت داشته که امکان شستشو و تعویض فیلتر آن به سادگی صورت می گیرد. همچنین یک نردبان با قابلیت نصب مجزا، یک درپوش و یک کلر زن نیز به عنان پر کاربرد ترین لوازم جانبی همراه استخر قرار داده شده است.

جنس و متریال بدنه اصلی از پلاستیک PVC وینیل با ترکیبی از الیاف شمعی بوده که بدنه ای ضخیم و برزنتی ایجاد کرده است تا در برابر فشار و دمای متفاوت آب و همچنین نور آفتاب مقاومت لازم را داشته باشد. روی دیواره این بدنه دو دریچه آب برای نصب انواع پمپ تصفیه و دو دریچه تخلیه نیز در قسمت کف تعبیه شده است. بدنه اصلی توسط فریم و پایه هایی از جنس آلومینیوم گالوانیزه نصب شده و شکل می گیرد. این فریم و پایه ها کاملا ضد زنگ و ضد فرسایش بوده و با وجود داشتن وزن سبک برای هر کدام از آنها، تحمل وزن بسیار بالایی را فراهم می سازند. جهت احداث استخر پیش ساخته گرد پنجره دار می توانید از نصاب های فروشگاه مستر اینتکس بهره مند شده و یا از دفترچه راهنما استفاده کنید. این محصول در یک پکیج بسته بندی شده و با احتساب لوازم جانبی خود وزنی برابر با 98 کیلوگرم خواهد داشت. جهت خرید استخر پیش ساخته و مشاوره گرفتن می توانید به صورت آنلاین، تلفنی و حضوری به نمایندگی اینتکس اقدام کنید.

قطر
549 سانتی متر
ارتفاع
122 سانتی متر
عمق
112 سانتی متر
ظرفیت
23062 لیتر
جنس بدنه
PVC و الیاف شمعی
جنس فریم و پایه
آلومینیوم گالوانیزه
وزن
98 کیلوگرم
پمپ تصفیه
فیلتری 5678 لیتر
درپوش
دارد
زیرانداز
ندارد
نردبان
دارد
سایر ویژگی ها
دارای دریچه تخلیه آب
دارای دفترچه راهنما
قابلیت راه اندازی توکار
قابل استفاده برای پرورش ماهی
قابل استفاده برای کشاورزی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...