استخر پیش ساخته

استخر پیش ساخته پنجره دار بست وی مدل 56717E

از {{model.count}}

bestway 56717E portable above ground pool

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

استخر پیش ساخته پنجره دار بست وی یکی از با کیفیت ترین و جدید ترین استخر پیش ساخته روکار محسوب شده که توسط نمایندگی اینتکس عرضه می شود. این محصول دارای ابعاد و ظرفیت آب بالایی بوده به همین جهت برای استفاده خانواده های پر جمعیت گزینه بسیار مناسبی خواهد بود. این کالا به همراه خود پمپ تصفیه و نردبان داشته از همین رو گزینه ای مقرون به صرفه محسوب می شود.

استخر پیش ساخته پنجره دار بست وی با طراحی بدنه 8 ضلعی، از جدید ترین استخر آماده روکار عرضه شده توسط فروشگاه اینتکس بوده که برای تفریحات آبی و شنا در فضای باز و بسته منازل شخصی، ویلا و باغ تولید شده است. این محصول همانند مدل های گرد و مستطیلی از یک بدنه اصلی نگهدارنده آب، چند فریم و پایه برای راه اندازی بهره مند بوده از همین رو جهت نصب آن می توانید از دفترچه راهنما و یا از نصاب های مجرب فروشگاه مستر اینتکس کمک بگیرید. این استخر پیش ساخته پرتابل ابعاد راه اندازی شده (طول: 549 سانتی متر، عرض: 274 سانتی متر، ارتفاع: 122 سانتی متر) داشته از همین رو تا مقدار 13430 لیتر آب در خود جای خواهد داد بنابراین بهترین گزینه برای استفاده خانوادگی محسوب می شود. این محصول دارای پمپ تصفیه آب فیلتری با قدرت 5678 لیتر در ساعت، درپوش، نردبان و کلر زن بوده که در یک پکیج با وزن بسته بندی 90 کیلوگرمی عرضه می شود.

جنس بدنه اصلی از پلاستیک PVC وینیل با ترکیبی از الیاف شمعی بوده که متریالی مشابه با برزنت با مقاومت بسیار بالا ایجاد کرده است. این متریال در برابر فشار و دمای متفاوت آب مقاوم بوده و از طرفی به دلیل انعطاف بالای خود در ابعاد کوچکی جمع خواهد شد. روی بدنه اصلی دو دریچه آب برای نصب انواع پمپ تصفیه و دو پنجره شفاف بوده که به زیبایی آن افزوده است. این بدنه توسط فریم و پایه هایی از جنس آلومینیوم گالوانیزه راه اندازی می شود. آلیاژی با روکش ضد زنگ و مقاوم در برابر فرسایش که طول عمر آن را افزایش داده است. برای خرید استخر پیش ساخته پنجره دار بست وی کافیست به سایت نمایندگی مراجعه و یا به روش حضوری و تلفنی اقدام به خرید کنید.

طول
۵۴۹ سانتی متر
عرض
۲۷۴ سانتی متر
ارتفاع
۱۲۲ سانتی متر
عمق
۱۱۲ سانتی متر
ظرفیت
13430 لیتر
جنس بدنه
PVC و الیاف شمعی
جنس فریم و پایه
آلومینیوم گالوانیزه
وزن
۹۰ کیلوگرم
پمپ تصفیه
فیلتری ۵۶۷۸ لیتر
درپوش
دارد
زیرانداز
ندارد
نردبان
دارد
سایر ویژگی ها
دارای دریچه تخلیه آب
دارای دفترچه راهنما
قابلیت راه اندازی توکار

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...