استخر پیش ساخته

استخر پیش ساخته حیاط بست وی مدل 56721

از {{model.count}}

bestway 56721 portable above ground pool

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

استخر پیش ساخته حیاط بست وی، یکی از سایز های کوچک از سری استخر آماده فریمی با طراحی بدنه مستطیلی بوده که توسط نمایندگی اینتکس عرضه می شود. این استخر دارای پمپ تصفیه فیلتری، نردبان و کلر زن بوده و در بازه زمانی کوتاهی امکان نصب در فضای باز و بسته را فراهم می سازد.

استخر پیش ساخته حیاط بست وی، کوچکترین استخر فریمی مستطیلی با ارتفاع بالای یک متر بوده که برای تفریحات آبی روزمره تابستانی در فضای باز و بسته مورد استفاده قرار می گیرد. این استخر متشکل از بدنه اصلی نگهدارنده آب، فریم و پایه های نصب شونده بوده از همین رو می توانید در هر مکان دلخواهی این استخر را در کوتاه ترین زمان ممکن احداث کرده و استفاده کنید. ابعاد نصب شده آن برابر با (طول: 404 سانتی متر، عرض: 201 سانتی متر، ارتفاع: 100 سانتی متر) بوده که ظرفیت آب 6478 لیتر را فراهم می سازد. این مقدار آب توسط پمپ تصفیه آب فیلتری همراه استخر تصفیه و پاک سازی می شود. پمپ تصفیه ای با فیلتر کاغذی قابل شستشو که از قدرت 2006 لیتر در ساعت برخوردار می باشد.

بدنه اصلی استخر پیش ساخته عمق 1 متری از پی وی سی وینیل با ترکیبی از الیاف شمعی تولید شده از همین رو بدنه ای سه لایه و ضخیم را ایجاد کرده است تا در برابر دما و فشار آب مقاوم باشد. این بدنه دو دریچه آب روی بدنه خود جهت نصب انواع پمپ تصفیه و یک دریچه تخلیه در قسمت کف دارد. برای شکل دادن و استحکام بالا برای بدنه اصلی از فریم و پایه های آلومینیومی گالوانیزه استفاده می شود. آلیاژ استفاده شده در پایه ها تحمل وزن بسیار بالایی داشته و کاملا ضد زنگ می باشند.

از دیگر ویژگی های این استخر پیش ساخته 4 متری می توان به همراه داشتن نردبان با قابلیت نصب مجزا و یک کلر زن اشاره کرد. این محصول در یک پکیج بسته بندی شده و با وزن 61 کیلوگرمی عرضه می شود. برای خرید استخر پیش ساخته حیاط بست وی می توانید به روش آنلاین و یا تلفنی سفارش خود را در نمایندگی اینتکس ثبت کنید.

طول
۴۰۴ سانتی متر
عرض
۲۰۱ سانتی متر
ارتفاع
100 سانتی متر
عمق
۹۰ سانتی متر
ظرفیت
۶۴۷۸ لیتر
جنس بدنه
PVC و الیاف شمعی
جنس فریم و پایه
آلومینیوم گالوانیزه
وزن
۶۱ کیلوگرم
پمپ تصفیه
فیلتری 2006 لیتر
درپوش
ندارد
زیرانداز
ندارد
نردبان
دارد
سایر ویژگی ها
دارای دریچه تخلیه آب
دارای دفترچه راهنما
قابل استفاده برای ذخیره آب

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...